خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جامعه ای که دشمن بر آن مسلط شود مرده متحرک است و افراد برای تعیین سرنوشت خود هیچ نقشی ندارند گفت: در جامعه داریم افرادی که منتظرند ترامپ به آنها اجازه زندگی دهد و در حالیکه از این نظام بهره می برند اما فکرشان ایدزی است.
کد خبر: ۹۰۶۰۵۵۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان صبح امروز در دیدار جمعی از اعضای بسیج ادارات استان به مناسبت هفته دفاع مقدس ضمن تسلیت شهادت امام سجاد (ع) اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس قرار داریم که به صورت همه جانبه باید از خود، کشور، جامعه، فرهنگ، ناموس و ارزش های مکتب خود دفاع کنیم.

وی عنوان داشت: همانطور که در آیات متعددی از قرآن خطاب به دشمنان آمده چنانچه در حقانیت قرآن شک دارید سوره ای مانند آن بیاورید این یک فرصتی است که خدا به همه دشمنان داده و آنها با تمام امکانات نتوانستند حتی آیه ای مثل قرآن بیاورند.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه قرآن معجزه خدا و ائمه اطهار معجزه قرآن هستند افزود: امروز که دنیای ارتباطات است تمام انسانهای فهمیده جهان اگر راست می گویند یک نفر مانند علی ابن ابیطاب بیاورند که این شدنی نیست همانطور که نمی تواند نمونه ای مثل قرآن بیاورند.

وی خاطرنشان کرد: در دنیای امروز که تبدیل به دهکده شده و همه چیز روشن است اگر می توانند یک نفر از هر مکتب و آیینی همچون امام حسین بیاورند. انسانهای فهمیده از هر مکتبی در هر جای زمین و هر زمان می دانند که مانند ایشان وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه امام حسین معجزه قرآن است و معجزه کربلا را ایجاد کرده که در مقابل ستم و ستمگران تا روز قیامت باید ایستادگی کرد ابراز داشت: امام حسین نیز معجزه امام حسن است و بنیانگذار اصلی کربلا امام مجتبی است و امام حسین مجری آن است.

وی بیان داشت: امروز نیز همه اقوامی که از فهم و شعور برخوردارند و بر اساس وعده الهی که همه پیامبران به امت ها رساندند دنیای امروز را در انتظار حضرت مهدی صاحب زمان می دانند و کار انقلابی دنیا را برای ظهور حضرت آماده می کند.

هر لحظه دفاع مقدس است

عبادی با اشاره به هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: هر هفته، هر روز و هر ساعت باید برای دفاع آماده باشیم. چه لحظه ای انسان عاقل می تواند بگوید این لحظه برای دفاع نیست.

وی با ذکر مثالی عنوان داشت: یکی از چیزهایی که خدا در بدن انسان، حیوان و گیاهان تعبیه فرموده سیستم دفاعی است که وقتی 12هزار نوع میکروب در کمین است هر کدام از اجزای دفاعی بدن واکنش نشان می دهند.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: هر لحظه دفاع مقدس است و همانطور که در تکوین چنین قرار داده شده در تشریح و سیستم فکر، روح، فرهنگ، سیاست، نظامی و آب و خاک هم هر لحظه باید دفاع شود و نمی شود دست روی دست بگذاریم که دشمن چه می کند.

وی عنوان داشت: برخی بیماری ها که یک اسم دارد اما چندین بیماری است و اعتیاد به مواد مخدر سیستم دفاعی بدن را آسیب می زند و تنها یک بلا نیست بلکه ده ها و صدها بلا و مرض در خود نهفته دارد.

عبادی افزود: همانطور که ممکن است بر اثر بیماری سیستم دفاعی بدن تعطیل و فرد آماده برای مرگ شود مانند اعتیاد به مخدر، جامعه ای هم که به ایدز روانی، فکری و فرهنگی گرفتار شود تنها یک مرض نیست این جامعه از لحاظ علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی می میرد.

عده ای در جامعه فکرشان بیمار است

 وی با بیان اینکه جامعه ای که دشمن بر آن مسلط شود مرده متحرک است و افراد برای تعیین سرنوشت خود هیچ نقشی ندارند تصریح کرد: در جامعه داریم افرادی که منتظرند ترامپ به آنها اجازه زندگی دهد و در حالیکه از این نظام بهره می برند اما فکرشان ایدزی است.

 نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: افرادی منتظرند آمریکا آنها را بپذیرد که علم، عقل، فرهنگ و سیاست ندارند بلکه همچون حیوان دو پایی هستند حتی ممکن است پست و مقام داشته باشد.

وی اظهار داشت: کسانی که حاضراند بیگانه بر فکر، کشور، جان و مالشان مسلط شود  انسان نیستند بلکه لاشه مرداری هستند و جامعه ای که فکرش دچار ایدز شود به اسم حزب و روزنامه لعنتی و برخلاف شرع، عقل، انسانیت و رضای خدا محکوم است.

هدف آمریکا تسلط بر خاورمیانه است

عبادی با بیان اینکه عده ای با همه پستی فکرشان برای همه جامعه انقلابی غیرتمند نقشه راه می کشند تأکید کرد: هر لحظه برای دفاع از فکر، مذهب، ائمه ، مکتب ، ناموس، شرف و موقعیت خاص در دنیا دارید آماده باشید.

وی با بیان اینکه دنیای کفر بر علیه شما عصبانی است چون شما امروز در بهترین شرایط هستید گفت: مسئولین استکبار از روی عصبانیت مرتب تکرار می کنند چند تریلیون دلار در خاورمیانه هزینه کردیم برای اینکه تسلط پیدا کنند اما به اهداف خود نرسیدند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه دشمنان نمی توانند برای بنیانگذار انقلاب و رهبری نیز همانندی بیاورند گفت: حالا در جنگ های روانی مانند اینکه حواس کودکی را با حرف های اضافی پرت کنند و کار خودت را انجام دهند با ملت ما برخورد می کنند.

وی ادامه داد: اگر برخی کارها می شود به خاطر بی تفاوتی خود ما است. مشکل ما داخلی است و باید پشت سر بگذاریم چون آنکس که دفاع جانانه کند خط مشی دارد.

 عبادی اظهار داشت: دنیای آینده دست ما است چون انقلاب زمینه ساز ظهور مهدی صاحب الزمان است و اوست که همه منتظران زیر بیرق او در راستای اجرای عدل قرار می گیرند همه مسئولیم اما بیشتر از همه نیروهای بسیجی مسئولند که نعمت انقلاب را با قوت حفظ کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها