به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس از هشت خانواده شهید و رزمنده جانباز با حضورفرمانده سپاه و فرماندار ویژه شهرستان میناب سرکشی شد.
کد خبر: ۹۰۶۰۵۵۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، محمد احمدی فرماندار ویژه شهرستان میناب ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی اهواز گفت: دشمنان فکر می کنند که با ریختن خون این ملت می توانند به اهداف خود برسند اما غافل از آنند که ملت بزرگ ایران با پیروی از مکتب  عاشورا هرگز تن به ذلت نمی دهد.

در ادامه سرگرد پاسدار طالب احمدی نیا فرمانده سپاه ناحیه میناب گفت: طبق آیه صریح قرآن شهیدان زنده اند و نزد خدا روزی می خورند و انشاالله این نظام و انقلاب ما به به حکومت جهانی حضرت ولی عصر (عج) متصل خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه میناب شهیدان را عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: کشور ما مانند جزیره ای در دریای متلاطم قرار دارد که این امنیت و پایداری را خون سرخ و پاک و مطهر شهیدان به ما عطا کرده اند و امروز ما باید قدردان خون شهیدان باشیم.

احمدی نیا گفت: ما باید فرهنگ جنگ و شهادت را به نسل های بعد از انقلاب منتقل کنیم تا بدانند امنیت و آسایش امروزی چگونه به دست آمده است.

 

ارسال نظرات