خبرهای داغ:
نمایشگاه هفته دفاع مقدس با عنوان «از محراب تا معراج» شنبه شب با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور و علی اصغر زارعان دستیار ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی و جمعی از مسئولان اجرایی و نظامی درقم افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۶۰۵۹۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
نمایشگاه «از محراب تا معراج» در قم افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم در مراسم افتتاح این نمایشگاه در سخنانی اظهار داشت: در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ غرفه محتوایی در موضوعات گوناگون انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برپا شده است.
مهدی کبیری پور در ادامه افزود: امسال در نمایشگاه از محراب تا معراج، موضوعاتی از جمله آسیب‌های اجتماعی، انحرافات دینی و عرفان‌های نوظهور، آسیب‌های مربوط به فضای مجازی، سبک زندگی اسلامی و مسائل مربوط به اقتصادی مقاومتی نیز به شکل جدی پیگیری می‌شود.
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه، گوشه‌ای از حماسه آفرینی رزمندگان قم در عملیات کربلای چهار با عنوان «مردان آسمانی» به تصویر کشیده می‌شود، خاطرنشان کرد: در این مجموعه علاوه بر نمایش یادمان‌ها و جنگ افزار‌های نظامی، دستاورد‌های صنعت هسته‌ای کشورمان نیز برای بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد.
نمایشگاه هفته دفاع مقدس با عنوان نمایشگاه بزرگ یاد یاران تا روز ششم مهرماه سال جاری در حد فاصل مسجد مقدس جمکران و شهرک قدس در شهر مقدس قم برپاست و در ۲ نوبت صبح و عصر از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۸ الی ۲۳ پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها