خبرهای داغ:
فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوای گلستان:

رمز موفقیت ، ولایت فقیه است/ برای دشمن شیعه و سنی فرقی ندارد

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوای گلستان گفت: رمز موفقیت در قرار گرفتن در زیر چتر ولایت است و تا زمانی که در زیر چنین چتری باشیم، در امان خواهیم ماند.
کد خبر: ۹۰۶۰۶۰۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار ملک در رزمایش شکوه حماسه و اقتدار عاشورایی شهرستان کلاله اظهار داشت: حملات دشمن به ایران و انقلاب، منحصر به جنگ تحمیلی نبود و قبل از این نیز تهاجمات مختلفی از سوی عراق به نوار مرزی ما می شد که این نشان از خصلت خشونت طلب صدام و حزب بعث است.

وی افزود: منافقین نیز با همکاری صدام برای ایجاد مأمنی و شورش ها در کشور نقش اساسی را ایفا کرد و این به واسطه حمایت آمریکا از اینها بود.

ملک تاکید کرد: در زمان تهاجم عراق به ایران برای دفاع از کشور هیچ تجهیزاتی نداشتیم و دشمن به واسطه هواپیماهای جنگی تا عمق کشور ورود کرد و ایستادگی و مقاومت ملت ایران باعث این شد که این کشور در مقابل کل جهان پیروز شود.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوای استان گلستان گفت: برای دشمن شیعه و سنی فرقی ندارد همچنان که در گذشته نیز این را به اثبات رسانده است.

وی بر قابل اعتماد نبودن آمریکا تاکید کرد و افزود: در حمله عراق به کویت با وجود اصرارهای مختلف ، صدام از کویت خارج نشد و با تشکیل ناتو آمریکایی ، آمریکایی ها تجهیزات و نیروهای عراقی  را سیبل موشک های خود کردند و تیشه به ریشه صدام و حزب آن زدند و این نتیجه اعتماد به آمریکا بود.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوای گلستان با پرداختن به بخشی از تاریخ اظهار داشت: مستکبرین و ظالمین در تاریخ جایی ندارند و از آنها به بدی و خشونت یاد می شود؛ ولی اخلاص امام(ره) باعث ماندگاری وی در تاریخ شد.

ملک در پایان تاکید کرد: رمز موفقیت در قرار گرفتن در زیر چتر ولایت است و تا زمانی که در زیر چنین چتری باشیم، در امان خواهیم ماند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار