خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه ناحه ثارالله (ع) شیراز گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز مردم شاهد تحولاتی عظیم در عرصه‌های مختلف هستند.
کد خبر: ۹۰۶۰۶۱۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، سرهنگ موسی زارعی در خصوص برنامه های محرومیت زدایی این ناحیه اظهار داشت: این برنامه در چهار نقطه محروم اطراف شیراز مانند میانرود، ارژن، شهرک گلشن و رکن آباد برگزار و تمامی مراجعه کنندگان از خدمات معاینه رایگان بهره مند می شوند.

به گفته وی، برنامه های آموزشی،کارگاههای اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی، فعالیتهای عمرانی محرومیت زدایی و فعالیت های فرهنگی به همراه کمپ های پزشکی درمانی در تمام چهار نقطه یاد شده فعالیت داشتند.

فرمانده سپاه ناحه ثارالله(ع) شیراز، هدف این گروه پزشکی جهادگران سلامت به مناطق محروم را محرومیت زدایی و رسیدگی به وضعیت بهداشت و درمان مناطق محروم و کم برخوردار دانست.

وی تصریح کرد:  فعالیت های انجام شده در منطقه رکن آباد مانند خدمات دندان پزشکی(دکتر آقا و خانم) و دارویی، مشاوره بالینی، روان شناس کودک، پزشک عمومی، طب سنتی اسلامی، آموزش های اولیه امداد و نجات و ... همچنین برپایی دو غرفه کودک، سه غرفه میز خدمت و خدمات کنترل فشار خون و قند خون در سرای سالمندان رکن آباد از دیگر خدمات بوده و هر روز 350 نفر مراجعه کننده داشته است. 

 زارعی افزود: بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه سلامت است و وضعیت بهداشتی درمانی شهرها و روستاهای کشور به هیچ عنوان قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست.

به گفته فرمانده سپاه ناحه ثارالله(ع) شیراز، به برکت انقلاب اسلامی امروز مردم شاهد تحولاتی عظیم در عرصه های مختلف هستند که ارائه خدمات درمانی و بهداشتی یکی از هزاران دستاورد انقلاب است. افزایش امید به زندگی و همچنین ارائه خدمات درمانی تنهابخشی از دستاوردهای انقلاب است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار