خبرهای داغ:
آیین بازگشایی مدارس شهرستان خوی، همزمان با هفته دفاع مقدس و عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) به صورت متمرکز در دبیرستان شهید صیادشیرازی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۰۶۴۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایچان غربی، معاون هماهنگ کننده سپاه خوی با تبریک آغاز بهار تعلیم و تربیت بر پویندگان علم و دانش، اظهار کرد: دانش آموزان با درس خواندن و خلق ابتکارات و اختراعات در پیشرفت کشور سهم به سزایی می توانند ایفا کنند.

سرهنگ پاسدار قهرمان عیوضلو با خطاب به دانش آموزان، افزود: شما عزیزان سرمایه های ارزشمند کشور محسوب می شوید و با این اوصاف دشمنان روی شما هزینه های گزافی خرج می کند تا اینکه بتواند شما را نسبت به دین و میهن بدبین کند.

وی با اشاره به رابطه مهم رمز موفقیت و ارتباط معنوی و توکل و استعانت بر خدا، اظهار داشت: رزمندگان ما با ذکر نام ائمه (ع) در عملیات ها پیروزی های چشمگیری داشتند و این همان الگو و عبرت برای دانش آموزان است که در جهاد فرهنگی ارتباط شان را با ائمه (ع) قطع نکنند.

عیوضلو همچنین از مسئولین خواست تا با مشارکت دادن دانش آموزان در امورات مدرسه این عزیزان را برای مسئولیت پذیری در جامعه تربیت کنند.

وی بالابردن سواد مالی دانش آموزان را بسیار مهم ارزیابی و تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی موجب بالا رفتن سواد مالی خواهدشد و شما دانش آموزان به عنوان سرمایه های اجتماعی، با حفظ ارزش های دینی و مذهبی آینده ایران اسلامی را خواهید ساخت.

گفتنی است که در مراسم صبحگاه مشترک واحد پیشگامان صیاد شیرازی خوی مسئولین آموزش و پرورش و خانواده شهدا حضور داشتند برنامه هایی همچون قرائت قرآن، سرود ملی، دیکلمه، سرود ولایت، نثار فاتحه و صلوات به روح شهدای هشت سال دفاع مقدس اجرا شد و ضمن نواخته شدن زنگ مقاومت، دانش آموزان اقدام ضدانسانی تروریست ها در رژه دیروز اهواز را با شعار مرگ بر تروریست، آمریکا و مرگ بر اسرائیل محکوم کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات