خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین خبازی (نماینده ولی فقیه در ناحیه بویین میاندشت) در گفتگویی به بیان اینکه انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس متأثر و الهام گرفته از فرهنگ عاشورا است پرداخت.
کد خبر: ۹۰۶۰۶۴۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بویین و میاندشت،نماینده ولی فقیه درناحیه بسیج بویین میاندشت با بیان اینکه بی شک پیام عاشورا عامل اصلی پیروزی در هشت سال دفاع مقدس بود، اشاره داشت خونهایی که در عاشورا بر خاک کربلا چکید در رگهای نوجوانان و جوانان رزمنده ایرانی جاری بود.

حجت الاسلام والمسلمین خبازی (نماینده ولی فقیه در ناحیه بویین میاندشت) در گفتگو یی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس متأثر و الهام گرفته از فرهنگ عاشورا است، گفت: خونهای پاک شهیدان ما ریشه در کربلای حسینی دارد.
وی افزود: جبهه های دفاع مقدس همچون رگه هایی نفوذی بودند که از قله‌های مرتفع کربلا سربرآوردند و گویی خونهایی که در عاشورا بر خاک کربلا چکید در رگهای نوجوانان و جوانان رزمنده ایرانی جاری بود، بی شک پیام عاشورا عامل اصلی پیروزی در هشت سال دفاع مقدس بود.
این مقام مسؤول با اشاره به اینکه امروز جنگ تمام نشده و فقط عرصه آن تغییر کرده، تشریح کرد: اوضاع امروز ما یقیناً بدتر از وضعیت اقتصادی کشور در هشت سال دفاع مقدس نیست، در زمانی که رژیم بعث عراق با حمایت دهها کشور از جمله آمریکا و اسرائیل بر ایران می تاختند، ملت ایران توانست با نصرت الهی و رهبری مقتدر پیروز واقعی میدان باشند.
وی خاطرنشان کرد: سالروز دفاع مقدس را گرامی میداریم نه به خاطر تاریخ وقوع آن، بلکه به خاطر درسهایی که دوران هشت سال دفاع مقدس داشته و از جمله آن روحیه جهادی مردم و مسئولین و وحدت اقوام ایرانی که سبب موفقیت ما شد.
خبازی با اعلام این خبر که برنامه های این هفته از شنبه 31شهریور ماه به مدت 8 روز آغازشده، ضمن تشکر از همکاری کلیه ادارات و نهادها در اجرای برنامه های این هفته به اهم این برنامه ها اشاره کرد و گفت: برنامه میثاق با شهدا و غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا با حضور کلیه کارکنان دولتی و نظامی شهرستان در گلزار شهدای گمنام در روز اول این هفته اجرا شد.
وی به نواختن زنگ ایثار و مقاومت و برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در مدارس منتخب، و برنامه صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: اعزام راویان دفاع مقدس به مساجد، مدارس و برگزاری نهضت های روشنگری، اعزام گروه های جهادی با خدمات فرهنگی، اجتماعی و عمرانی به مناطق محروم و ویزیت رایگان، سرکشی از خانواده های شهدای شهرستان از دیگر برنامه های این هفته می باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها