خبرهای داغ:
نشست مشترک رابطین نمایندگی ولی فقیه با فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج ناحیه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۰۶۴۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نشست مشترک رابطین نمایندگی ولی فقیه با فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج تابع با حضور مسئول معاونت امور روحانیون سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)، فرمانده ناحیه امام حسن مجتی (ع) و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه برگزار شد.
حجت الاسلام سهرابی مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی (ع) طی سخنانی در این نشست اظهار داشت: همکاری، همدلی و تعادل سازنده بین فرماندهان و رابطین نمایندگی برای اجرای ماموریت‌ها وبرنامه‌های ابلاغی بسیج از اهداف این نشست می‌باشد و رابطین در سلسله مراتب به عنوان مسئول و هماهنگ کننده امور نمایندگی در حوزه‌های مقاومت بسیج انجانم وظیفه می‌کنند و وظیفه و ماموریت اصلیشان نظارت بر حسن اجرای ماموریت‌های ابلاغی و برنامه هاست.
وی با استناد به روایتی از پیامبر اکرم (ص) «اَعقلُ الناسَ اَشَدُّ هم مداراةً للناسِ وَ اَذَلُّ الناسِ مَن اَهانَ الناسَ» در مورد معاشرت و مدارا را با مردم به ویژه تعاون و همدلی با بسیجیان اشاره نموده و گفت: بسیجیان، ولی نعمتان ما هستند و وظیفه ما در قبال آنان در خدمات رسانی و با توجه به اصل «عمل به قدر مقدور» بسیار سنگین است.
در ادامه این نشست رابطین و فرماندهان نظرات و پیشنهادات خود را جهت هماهنگی و همگرایی بیشتر با مسئول نمایندگی و مدیران تخصصی مطرح کردند.
 
نشست مشترک رابطین نمایندگی ولی فقیه با فرماندهان حوزه‌های بسیج پردیسان قم+ تصاویرنشست مشترک رابطین نمایندگی ولی فقیه با فرماندهان حوزه‌های بسیج پردیسان قم+ تصاویرنشست مشترک رابطین نمایندگی ولی فقیه با فرماندهان حوزه‌های بسیج پردیسان قم+ تصاویرنشست مشترک رابطین نمایندگی ولی فقیه با فرماندهان حوزه‌های بسیج پردیسان قم+ تصاویرنشست مشترک رابطین نمایندگی ولی فقیه با فرماندهان حوزه‌های بسیج پردیسان قم+ تصاویر
ارسال نظرات