خبرهای داغ:
دوچرخه سوار عاشق شهدا با حضور در شاهرود مورد استقبال فرماندار و رئیس اداره صنعت معدن و تجارت و رئیس اتاق اصناف این شهرستان قرار گرفت.
کد خبر: ۹۰۶۰۶۷۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، روح‌الله بصیری به عشق شهدا با دوچرخه استان به استان، شهر به شهر و روستا به روستا را رکاب می‌زند و به دیدار خانواده‌های شهدا می‌رود و بانی برگزاری مراسمی برای شهدا می‌شود.
وی پرچمی در دست دارد که تصویر تعدادی از شهدا را به نمایندگی از تمام شهدا بر آن حمل می‌کند؛ این پرچم در کربلا و در بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) تبرک شده و او به عنوان نائب این شهدا پرچم را متبرک کرده است.
این دوچرخه سوار عاشق شهدا با اشاره به سفری که با دوچرخه آغاز کرده است، گفت: من از استان یا شهر خاصی نیستم، من از تمام ایران و به نمایندگی از تمام مردم ایران سفرم را با عشق به شهدا آغاز کردم.
وی خاطر نشان کرد: به نمایندگی از تمام ملت ایران و به منظور تجلیل از خانواده‌ بزرگ شهدای ایران این سفر را با دوچرخه آغاز کردم و در این سفر حامل ۳ پیام برای مردم هستم.
بصیری با اشاره به این پیام ها گفت: پیام اول من تجلیل از ایثارگری‌های ملت ایران در دوران ۸ سال دفاع مقدس و در کل زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، جانبازان و آزادگان و همچنین زنده نگه داشتن یاد و خاطره تمام شهدا، هم شهدای مدافع حرم و هم جنگ تحمیلی و هم شهدای دادگستری و تمام شهدای دیگر است.
وی افزود: دومین پیام من یک پیام فرهنگی- ورزشی در مورد مدیریت مصرف به ویژه صرفه جویی در مصرف حامل‌های انرژی مانند آب، برق، گاز و سایر حامل‌های انرژی دیگر برای مردم و مسئولان است و سومین پیامم نیز فرهنگی و معنوی و در مورد آقا امام زمان (عج) و به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور امام عصر (عج) است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها