نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

استحکام و اقتدار نظام؛ جواب نقشه‌های دشمن در دوران دفاع مقدس / عامل موفقیت در دوران دفاع مقدس وجود نیروهای جوان و حزب الهی بود

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: یک سری اهداف طولانی‌مدت دشمن برای جنگ داشته اما نتیجه آن استحکام و اقتدار نظام شد.
کد خبر: ۹۰۶۰۶۸۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام شمس جلیلیان در جمع سربازان به مناسبت یازدهمین جشنواره جوان سرباز با اشاره به اینکه یک سری اهداف طولانی‌مدت دشمن برای جنگ داشته، اظهار داشت: صدام وسیله‌ای برای نابودی یک انقلاب نوپا در ایران، جلوگیری از رشد و صدور انقلاب اسلامی، به قدرت رسیدن لیبرال‌ها در داخل کشور، تقویت اسرائیل باهدف از رود نیل تا فرات، حفظ منافع ابرقدرت‌ها به‌ویژه آمریکا در منطقه ازجمله اهداف جنگ بود اما نتیجه استحکام و اقتدار نظام شد.

 وی افزود: دشمن نتوانستند ایران را نابود، تضعیف و محدود کنند و این‌همه فشار به ایران به خاطر پیش روی و نفوذ ایران در منطقه و تأثیرگذاری آن است و سبب شده امریکا نفوذ قبلاً خود را نداشته و جنگ سوریه و عراق درواقع جنگ با ایران بود چراکه می‌خواستند مرزهای ایران را ناامن کنند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بابیان اینکه آمریکا به دنبال تثبیت داعش در نزدیکی ایران است، گفت: امریکا با جنگ اقتصادی و فرهنگی؛ جنگ سخت را نیز در منطقه برای ناامن کردن ایران به راه انداخته است چراکه حتی خود آن‌ها معتقدند ایران قدرت اول منطقه است.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل شعار از رود نیل تا فرات به سپر آهنینی برای جلوگیری از ورود موشک‌های حزب‌الله تغییر دارد، تصریح کرد: اسرائیل می‌ترسد چراکه اگر کوچک‌ترین تعرضی صورت گیرد در یک ثانیه ده‌ها موشک به اسرائیل فرستاده می‌شد.

 جلیلیان یکی از عوامل موفقیت در دوران دفاع مقدس از وجود نیروهای جوان و حزب الهی دانست و گفت: در دوران دفاع مقدس 63 هزار شهید سرباز دفاع مقدس و 140 هزار جانباز داشته‌ایم یعنی سربازان این مملکت در این افتخارات پرچم امام حسین (ع) را به اهتزاز درآورده‌اند، جوانان و سربازان این مملکت شخصیت والا و قدرت بزرگی برای این مردم هستند چراکه دشمن از ظرفیت جوانان ما می‌ترسد.

وی گفت: مسئولان اجرایی توجه کنند وقتی مقام معظم رهبری به موضوع اقتصاد مقاومتی توجه می‌کنند از این جوانان استفاده کنند چراکه در کشور ما جوانان مبتکر و نخبه زیادی وجود دارد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: فضای مجازی با دام‌های مختلف به دنبال خالی کردن شخصیت جوانان ما است تا قدرت مقابله با دشمن را نداشته باشند و از طریق جنگ نرم به دنبال ضعیف کردن این جامعه است.

 وی با اشاره به اینکه الگوی جوانان باید حضرت علی‌اکبر (ع) باشد که از همه لحاظ شبیه پیغمبر است افزود: جوانان ما با انتخاب این الگو برای جامعه اسلامی و خانواده مایه افتخاراست و الگو گیری از شهدای دفاع مقدس نیز می‌تواند تأثیرگذار باشد چراکه این افراد با عشق و علاقه به امام و خانواده و ارزش‌ها به میدان جنگ رفته‌اند.

جلیلیان با اشاره به اینکه برای داشتن دنیا و آخرت خود نماز را به پاداریم عنوان کرد: نماز تنظیم‌کننده زندگی است و خیروبرکت فراوانی در نمازخواندن است و انشالله خداوند به همه ما توفیق دهد قدرشناس نعمت‌های خداوند باشیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار