خبرهای داغ:
نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس:

گرامیداشت هفته، دفاع مقدس،بزرگداشت هشت سال ایستادگی و ایثار است

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در پیامی با گرتمگرامی هفته دفاع مقدس حادثه تروریستی اهواز را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۰۶۰۶۸۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحیس حسینی شاهرودی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و نیز حادثه تروریستی روز گذشته اهواز به مردم داغدار و نمایندگان محترم استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی پیامی صادر کرد.
متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند
سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳
دفاع مقدس یادآور از خود گذشتگی و رشادت میلیون ها ایرانی است که در قالب اقوام مختلف همگی برای حراست از خاک مقدس ایران و صیانت از کلمه الله در جبهه های نبرد حق علیه باطل از مال و جان خویش مضایقه ننمودند، گرامیداشت این هفته، بزرگداشت هشت سال ایستادگی و ایثار است؛ آنگونه مقاومتی که الگوی تمامی آزادی خواهان جهان گشته است.
در آغاز چنین هفته غرورآمیزی، بار دیگر بدخواهی و کینه توزی شکست خوردگان از عظمت و اقتدار روز افزون نظام اسلامی را در حادثه تلخ حمله به جمعی از مردم مظلوم خوزستان در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز نمایان ساخت. شهری که در کنار آبادان و خرمشهر نمادی از بصیرت و صلابت ملت بزرگ ایران در رویارویی با ظالمان و زیاده خواهان جهان است.
این جانب همصدا با دیگر هموطنان خود این حادثه دردناک را محکوم کرده و به عنوان عضو کوچکی از خادمان ملت غیور ایران در مجلس شورای اسلامی از سوی خود و دیگر همسنگران در کمیسیون اقتصادی مجلس به بازماندگان این حادثه و نیز نمایندگان محترم مردم شهیدپرور و جان برکف استان خوزستان تسلیت عرض نموده و مراتب اندوه یکایک مردم فهیم شهرستانهای شاهرود و میامی از وقوع این حادثه را به مردم شریف خوزستان اعلام می نمایم.
خداوند منان، خود تسلی بخش خانواده های داغدار شهدا و مجروحین این حمله کور تروریستی باشد ان شاءالله.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار