امام جمعه شاهرود با اشاره به اهیمت هفته دفاع مقدس گفت: در سایه امنیت و خون شهداست که تعلیم و تربیت در مدارس ما تداوم دارد.
کد خبر: ۹۰۶۰۶۹۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در آیین نواختن زنگ مهر مقاومت در دببردبیر دخترانه امام محمدباقر اظهار کرد: امسال با توجه به همزمانی ایام عزاداری سالار شهیدان، هفته دفاع مقدس وآغاز ماه مهر، بهار تعلیم و تربیت، معنویت و مقاومت باهم گره خورده اند.
حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی افزود: نتیجه هر مقاومت، ایستادگی و پایمردی پیروزی است که عبرت بزرگ نهضت عاشورا هم است.
وی زیر بار ظلم نرفتن، پیروزی‌های هشت سال دفاع مقدس و توسعه‌های گوناگون علمی، آموزشی وفناوری‌های مختلف را از درس‌های بزرگ نهضت حسینی برشمرد.
یعقوب قوشچی نیز گفت: تلاش همگانی برای رسیدن تعالی روحی انسان بدون تکیه بر مهارت آموزی راه به جایی نخواهد برد.
وی تاکید کرد:اگر همه آموزش‌ها وتوسعه‌های علمی در دنیا را پیگیر باشیم بدون بصیرت هرگز مناسب و ماندگار نخواهد ماند.
معاون اداره کل آموزش و پرورش سمنان ادامه داد: دانش آموزان باید به جای حفظ محور بودن به مهارت آموزی تکیه کنند تا در اقتصاد مقاومتی نیز پیشرو باشیم.
معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان با محکوم کردن حادثه اسفناک تروریستی دشمنان کوردل انقلاب اسلامی و شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان ما در نخستین روز هفته دفاع مقدس در اهواز ادامه داد: مردم ما همیشه سربلند و مقاوم بوده و با این اقدام‌ها وحشت به دل خود راه دهند.
معاون استاندارسمنان و فرماندارشاهرود هم در این آیین گفت: هرچند تمامی ظلم و استکبار جهانی و هم پیمانانش همیشه برای صدمه زدن به نظام اسلامی در ذهن خود نقشه‌های فراوانی را می‌ریزند، ولی بر اراده ملت ما در مقاومت خللی وارد نمی‌کند.
محمد کرم محمدی افزود: آینده کشور ما در دستان با کفایت دانش آموزان کنونی است که علم، تعلیم و تربیت و عفت و پاکدامنی را می‌آموزند.
سید محمد موسوی مدیرآموزش وپرورش شهرستان شاهرودهم گفت: سال تحصیلی جاری ۳۲ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در ۲۲۲ واحد آموزشگاه مستقل و ضمیمه با ۲ هزار و ۱۰۰ نفر نیروی رسمی آموزش و پرورش کار خود را آغازکردند.
در این آیین مسئولان دستگاه‌های اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی، والدین و جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها