فرمانده سپاه کیش از آغاز فعالیت گروه های جهادی مدافعان حریم ولایت در جزیره کیش همزمان با سراسر کشور خبرداد.
کد خبر: ۹۰۶۰۷۰۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، ابراهیم خادمی زاده فرمانده سپاه کیش از اغاز فعالیت ۱۰ گروه جهادی تحت عنوان مدافعان حریم ولایت در کیش خبرداد.
بنابراین گزارش، وی با اشاره به اینکه گروه های جهادی با هدف تقویت روحیه بسیجی، مایوس سازی دشمن و حمایت لشکر عظیم بسیج از نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمات رسانی به مردم، تعامل با دستگاه ها و نهادهای مستقر در جزیره کیش همزمان به سراسر کشور فعالیت خود را آغاز کرده اند افزود: ۱۰ گروه جهادی از بسیجیان جزیره کیش در گروه های آموزشی؛ پزشکی، مشاوره، فرهنگی، سازندگی و ایجاد امنیت در جزیره کیش فعالیت خود را آغاز کرده اند و مطابق برنامه کشوری رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسول (۲) نیز ۱۷ شهریور در جزیره کیش برگزار می شود.
وی با تاکید بر اهمیت آسیب شناسی مشکلات مردم و محلات کم توان ادامه داد: در این برنامه جهادی گروه های پزشکی با حضور در مناطق کم بهره تلاش می کنند تا در کنار وجود امکانات موجود به خانواده های کم توان کمک های پزشکی، مشاوره ای و آموزشی ارائه کنند.
خادمی زاده در رابطه با برنامه ۱۷ شهریور نیز افزود: در این برنامه که روز ۱۷ شهریور برگزار می شود حرکت از مقابل سپاه کیش با مانور خودرویی آغاز شده و سپس گروه های حاضر در رزمایش، گردان الی بیت المقدس در نزدیکی مسجد امام حسن مجتبی(ع) به صورت مانور انسانی به سمت گلزار شهدای گمنام حرکت خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: پس از حضور در مسجد، اقامه نماز جماعت و بهره گیری از سخنرانی یکی از سخنرانان کشوری مزار شهدای گمنام با گلاب شستشو و غبارروبی خواهد شد.

ارسال نظرات