خبرهای داغ:
نمایشگاه فرهنگی رزمی هفته دفاع مقدس شهرستان گرگان در دومین روز از این هفته بعد از ظهر امروز افتتاح گردید.
کد خبر: ۹۰۶۰۷۱۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان سرهنگ پاسدار عبدالله عین علی جانشین سپاه نینوا گلستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ایام عزاداری سیدالشهدا در حاشیه نمایشگاه فرهنگی رزمی مدافعان عاشورایی در گرگان اظهار کرد: شباهت مشخصی بین شهدای دفاع مقدس ما و شهدای اسلام وجود دارد و آن این است که تمام این شهدا به سه جهاد توجه و به عنوان تکلیف به آنها عمل کردند و فیض شهادت نصیبشان شد.

جانشین سپاه نینوا گفت: شهدا به جهاد اصغر که حضور در میدان نبرد و جهاد اکبر مبارزه با نفس اماره بود عمل کردند و در سایه آن موفق به جهاد کبیرشدند.

عین علی افزود: جوانان ما تا زمانی که خودسازی و معنویت افزایی نکرده بودند و به تکالیف و فرمان ولی گوش نمی کردند در میدان نبرد حاضر نمی شدند

وی ادامه داد: معنویت، خودسازی، تقوا و ورع شهدا بود که آنها را در اطاعت از امام و رهبر انقلاب به عنوان ولی امر مسلمین مجاب کرد که در جبهه ها های جنگ حضور پیدا کنند و جهاد سوم که استکبار ستیزی هست را محقق کنند و در نهایت از بین خیل عظیم رزمندگان گلچین و به مقام بلند شهادت نائل آیند.

جانشین سپاه نینوا بیان کرد: شهدا از بین خوبان گلچین شده اند و از بین خیل عظیم رزمندگان گلچین شدند

عین علی در خصوص نمایشگاه گفت: این نمایشگاه شامل هفت غرفه و حاصل کارمعاونتهای فرهنگی و نمایشهای رزمی است.

وی در رابطه با برنامه های هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس بیش از 1000برنامه از سوی رده های مختلف سپاه اجرا می شود که مهمترین آن رژه 31شهریور یگانهای نمونه،زنگ مقاومت و پیروزی در مدرسه،و نمایشگاه رزمی فرهنگی بوده است.

جانشین سپاه نینوا ادامه داد: برنامه های متنوع دیگری از جمله دیدار با خانواده شهدا، یادواره شهدا در این هفته برگزار خواهد شد.

تصاویری از مراسم :

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها