فرمانده سپاه ناحیه بهاباد درپیامی حادثه تروریستی اهواز را که منجربه شهادت تعدادی از هموطنانمان شد تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۰۶۰۷۲۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، فرمانده سپاه ناحیه بهاباد درپیامی حادثه تروریستی اهواز را که منجربه شهادت تعدادی از هموطنانمان شد تسلیت گفت .
متن پیام بدین شرح است :
«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
بار دیگر حادثه ای شوم و وحشتناک خاک گلکون کفنان خطه دلیران و مجاهدان ایران زمین، خوزستان قهرمان را رنگین نمود.
مزدوران رژیم های سفاک و خون ریز مثلث منحوس غربی  عربی آتش به روی مردمانی بی‌دفاع گشودند که خداوند باری تعالی در ایام سوگواری و مصائب آل الله (علیهم السلام اجمعین)، شهادت را نقطه پایان و سرانجامی برای حیات دنیوی آنان قرار داده بود.
حادثه تلخ وغمگین تروریستی شهراهواز دراولین روز از هفته دفاع مقدس ودرچهل سالگی انقلاب باعث تاسف وناراحتی همه مردم ایران اسلامی شد و بار دیگر کینه دشمنان قسم خورده انقلاب از جمهوری اسلامی ایران و مردم بزرگ و مقاوم خوزستان رانشان داد.
استکبار نمی‌داند که هرچه تهدید کند، هر مقدار که تحریم نماید و هر اندازه که از مردم این دیار خون بریزد ما را متحدتر، منسجم‌تر و پا برجاتر در مسیر سیدالشهداء(ع) می‌نماید که همانا ترجیح مرگ با عزت برزندگی با ذلت است.
آمریکا، انگلیس، صهیونیست، آل سعود و دار و دسته‌اشان کور خوانده‌اند که روزی ذلت مردم ایران را ببینند و البته عروسک‌های خیمه شب بازی این سیرک و این گروه‌های تروریستی باید بدانند که انتقامی بس بزرگ پس خواهند داد و پاسخ خون‌های به ناحق ریخته شده را ده‌ها برابر سخت‌تر و شدیدتر خواهند گرفت.
اینجانب ضمن محکومیت واعلام انزجار از تروریست های خیانتکار و وطن فروش؛ شهادت عزیزان هموطن دراستان خوزستان را تبریک و تسلیت عرض نموده وضمن همدردی با همه مردم استان خوزستان بالاخص خانواده های محترم شهدای این عملیات تروریستی ازخداوندمتعال می خواهم که ایران اسلامی همیشه در آرامش واقتدارباشد.
سرهنگ دوم پاسدار احمد حاجی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد
ارسال نظرات