نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: وظیفه داریم هر جا صدای مظلومی را بشنویم به کمکش بشتابیم.
کد خبر: ۹۰۶۰۷۲۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام علی نقی  طهرانی زاده، نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان در نشست بصیرت افزایی که به مناسبت گرامیداشت روز سرباز در هفته دفاع مقدس در فاطمیه سپاه استان برگزار شد، گفت: محرم، ماه حزن و اندوه   و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) است.
 
وی با اشاره به این مطلب که مسلمانان باید شیوه مردانگی و آزادگی امام حسین(ع) را سرلوحه کار خود قرار دهند، افزود: برادران سرباز ما باید حواسمان باشد در زمان فتنه‌ها  فساد را باید تشخیص دهیم، حق را از باطل تمیز دهیم، چرا که در زمان امام حسین(ع) هم همینطور بود لشکر یزید همه قرآن خوان و مسلمان بودند، ولی باید تشخیص داده می شد چه کسی اهل جبهه حق و چه کسی اهل جبهه باطل است.
 
حجت الاسلام طهرانی زاده ادامه داد: باید در شرایط حال حاضر هم با این همه دشمن هر جا صدای  مظلوم  شنیدیم به سمتش برویم  ما به همین دلیل به غزه و لبنان و فلسطین کمک میکنیم.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان  استان سیستان و بلوچستان گفت: دشمن به دنبال تفرقه افکنی است تا بتواند از شرایط تفرقه سوء استفاده کند ما باید هوشیار باشیم و مواظب  و بدانیم آمریکا از توان شما سربازان انقلاب میترسد.

سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان  استان سیستان و بلوچستان هم در این نشست گفت: دومین روز هفته دفاع اختصاص دارد به سربازان و امیدواریم آنچه که تکلیف داریم به آن عمل کنیم.
 
وی افزود: هر کشوری که نیرو‌های نظامی آن آمادگی دفاع داشته باشد ملتی سربلند است و بر عکس اگر ناتوان باشد مورد استثمار قرار می‌گیرد و در واقع خدمت در نیرو‌های مسلح  با همه دنیا فرق دارد زیرا  نیرو‌های ما با اعتقاد مکتبی و انقلابی هستند.
 
سردار گشتاسبی تصریح کرد: اگر  فرمانده ای در  جایی قرار بگیرد و در قسمتی به کار گیری شود باید طبق مکتب اسلام رفتار کند نباید توهین کند نباید ظلم کند.
 
وی ادامه داد: حکمی که  به دست ولی امر مسلمین صادر می شد در هیچ جای جهان نیست، چرا که ما اساس نظام و انقلاب ما بر اساس معیار‌های دینی است.
 
فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: اگر نیرو‌های ما سربلند است به برکت دین مبین اسلام است، همانطور که در هشت سال دفاع مقدس برای این بود که به ولایت مطلقه فقیه پایبند بودند در واقع زینت یک کشور نیرو‌های مسلح و سربازان هستند و اگر برای این قشر از جامعه  مشکلی برایشان پیش بیاید انقلاب دچار مشکل می‌شود.
 
وی ادامه داد: در ایران حاکمیت بر دست خدای متعال است برای همین دشمن  با جمهوری اسلامی و اسلام مشکل دارند، دشمنان ما با جمهوری اسلامی مشکل دارند و می خواهند که نباشد؛ و این عزت و اقتدار ماست؛ و قطعا ما جمهوری اسلامی را حفظ می کنیم و ننگ بر ماست که اگر جمهوری اسلامی را  از دست بدهیم.
ارسال نظرات