فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قشم با محکوم کردن حمله تروریستی به رژه اهواز، گفت: امروز مسؤولان و مردم وظیفه خطیر حفظ میراث شهدا را بر عهده‌دارند.
کد خبر: ۹۰۶۰۷۵۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰

به گزارس خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از خبرگزاری فارس رحمت‌الله دهقانی در قشم با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس افزود: امروز که توفیق شهادت نصیب ما نشده است، باید از میراث شهدا حفاظت و آموخته‌های آنان را برای رسیدن به سعادت دنیایی و اخروی به‌کارگیریم.

وی با اشاره به اینکه  شهادت بالاترین فضیلتی است که خداوند آن را  به پاک‌ترین جهادگران در راه خویش عطا می‌کند، تصریح کرد: بسیاری از جوانان و سالمندان این مرزوبوم در دوران هشت سال دفاع مقدس به‌گونه‌ای رفتار کردند که شایسته شهادت شناخته شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قشم  ادامه داد: خوشبختانه امروز نیز به‌ مانند سال‌های متمادی گذشته رژه نیروهای مسلح در شهرستان قشم با قدرت و صلابت و با حضور مردم که نشانه همبستگی و اتحاد آنان است، برگزار شد.

 وی خاطرنشان کرد: حضور اقشار مختلف مردم از علما و روحانیون تشیع و اهل تسنن، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و رزمندگان، بسیجیان سرافراز و جوانان پرشور و شعور و انقلابی اعم از شیعه و سنی در کنار یکدیگر، نیروهای نظامی و انتظامی، اصحاب رسانه و دولتمردان شهرستان در مراسم رژه نیروهای مسلح بسیار دلگرم کننده و با شکوه بود.

دهقانی گفت: امروز بار دیگر نیروهای مسلح نشان دادند که با اقتدار برای تأمین امنیت این مرز و بوم آماده هستند و هر خطری را به جان می‌خرند.

وی همچنین حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز را محکوم کرد و افزود: بار دیگر دشمنان عمق نفرت و کینه خود را از مردم و نیروهای مسلح با این اقدام غیر انسانی نشان دادند و برخی از هموطنان ما را به شهادت رساندند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قشم تأکید کرد: دشمنان این مرزوبوم باید بدانند که این اقدام آنان با پاسخی محکم از سوی جمهوری اسلامی ایران مواجه می‌شود.

ارسال نظرات