در دومين روز از هفته دفاع مقدس مراسم ويژه بزرگداشت سرباز و تقدير از سربازان نمونه سپاه استان البرز در محل حسینیه کریم اهل بیت (ع) امام حسن مجتبی (ع) استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۰۷۹۲
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج و به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز ، با توجه به تدابیر و منویات فرماندهی کل قوا، مقام معظم رهبری و نام‌گذاری یکم مهر و روز دوم از هفته حماسه آفرین دفاع مقدس به نام سرباز، به منظور ارج نهادن به زحمات، فعالیت و کار سربازان که در غالب ماموریت‌ها این کارکنان وظیفه در کنار کارکنان با جدیت و تلاش روزافزون خدمت می‌کنند ویژه برنامه تجلیل از تلاش سربازان سپاه استان البرز برنامه‌ریزی و انجام گرفت.

مراسم بزرگداشت

این مراسم با شرکت سربازان در مراسم پرفیض روحبخش زیارت عاشورا آغاز شد و در ادامه برنامه‌هایی چون سخنرانی "سردار سید یوسف مولایی" فرمانده سپاه استان البرز ، خاطره‌گویی یکی از آزادگان هشت سال دفاع مقدس و زیارت آستان مقدس امامزاده محمد(ع) و سکینه خاتون(س) در منطقه حصارک کرج در نظر گرفته شده بود.

سردار مولایی در این مراسم با تأکید بر توجه به حماسه‌آفرینی سربازان در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: بسیاری از سربازان در جنگ تحمیلی به‌صورت داوطلبانه با حضور در خطوط مقدم به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

مراسم بزرگداشت

فرمانده سپاه استان البرز سرباز را یک عنصر بسیار تأثیرگذار و ارزشمند در آموزه‌­های دینی دانست و گفت: امروز همه ما افتخار می‌‌کنیم که سرباز ولایت هستیم.

وی خاطرنشان کرد: دوران سربازی موقعیت و دوره‌ای است تا جوانان ایران اسلامی برای انجام نقش مثبت و سازنده در بخش های فردی و اجتماعی آمادگی لازم را در خود به‌وجود آورند.

مراسم بزرگداشت

در این مراسم علاوه بر تجلیل از سربازان برگزیده، سربازان باحضور در گلزار شهدای امامزاده محمد(ع) و سکینه خاتون(س) در منطقه حصارک کرج با آرمان های والای انقلاب اسلامی، ولایت و شهدا تجدید بیعت می‌کنند.

مراسم بزرگداشت

مراسم بزرگداشت

مراسم بزرگداشت

ارسال نظرات