خبرهای داغ:
در دهه اول محرم؛

۴۸ مبلغ به میامی اعزام شدند

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان میامی از اعزام ۴۸ مبلغ جهت انجام فعالیت‌های تبلیغی ـ فرهنگی در این ایام به مناطق مختلف شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۰۸۰۲
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،مجید بخشی با بیان اینکه ۴۸ مبلغ به مناطق مختلف شهرستان میامی در طول دهه نخست ماه محرم اعزام شدند، اظهار کرد: از این تعداد مبلغ اعزامی ۱۲ مبلغه و ۳۶ مبلغ در بخش‌های مرکزی، کالپوش و.. … مشغول فعالیت هستند.

وی تعمیق باورهای دینی به‌ویژه اهمیت زنده نگه داشتن واقعه کربلا در ماه‌های محرم و صفر را رکن اصلی شکل‌گیری و تداوم انقلاب اسلامی تاکنون دانست و افزود: اگر در این ماه روشنگری‌های قیام امام حسین(ع) به بهترین نحو صورت پذیرد می‌تواند زمینه‌ساز ظهور امام منتظر(عج) نیز باشد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان میامی به نقش مهم و تأثیرگذار مبلغان در ترویج فرهنگ مهدوی اشاره کرد و افزود: تلاش برای ظهور و یاری امام زمان(عج) در این زمان کم از شهادت در رکاب امام حسین‌(ع) ندارد که قطعاً اجر و پاداش بیشتری هم خواهد داشت چرا که یاران امام حسین‌(ع) به یاری امامی شتافتند که او را دیده و در محضرش شرفیاب شده و از لحظه لحظه زندگیش الگو گرفته‌اند ولی مومنان ما امام نادیده را معتقدند و در راه رسیدن به او جان می‌دهند.

به گفته وی، هر چه در این مسیر قدم برداشته و جان و مال خود را در این راه مصروف کنیم باز هم در مقابل پاداشی که دریافت می‌کنیم ناچیز است و این نشان از بخشندگی و رحمت خداوند و وابستگانش دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها