فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: اراده ملت ایران دشمنان را از پای درمی‌آورد و در دوران تاریخ این مهم را به اثبات رسانده است.
کد خبر: ۹۰۶۰۸۱۷
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار رحیم نوعی‌اقدم در نشست با استادان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل اظهار داشت: اراده ملت ایران دشمنان را از پای درمی‌آورد و در دوران تاریخ این مهم را به اثبات رسانده است که همیشه اسلام و حق پیروز میدان است و دشمن همیشه ذلیل و خوار می‌شود.

وی با اشاره به این که پیروزی اسلام در خاک سوریه نمونه کامل پیروزی حق بر باطل بود گفت: شهدای مدافع حرم با پیروی از مکتب عاشورا توانستند نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند و اگر این جوانان دلیر و شجاع نبودند بی‌شک دشمنان کشورمان را به ناامنی می‌کشیدند.

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: اقتدار و عظمت کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدای والامقام به دست آمده و هر چه داریم مدیون شهیدان هستیم که با گذشت از جان و مال و فرزندانشان درس ایثار و شجاعت را در جامعه نهادینه کرده و برای دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی لحظه‌ای نهراسیده‌اند.

نوعی‌اقدم بیان کرد: دانشگاهیان در مقابل خون شهدا مسئول بوده و باید به وظیفه خود عمل کنند و با تربیت عالمان مجاهد دین خود را در برابر شهدای والامقام ادا کنند چرا که اگر راه و هدف شهدا کمرنگ شود جامعه آسیب می‌بیند.

وی اظهار کرد: عرصه دفاع مقدس و مقاومت اسلامی نقطه مشترکی دارند و آن هم دشمن مشترک هر دو دوره یعنی آمریکا است که به خاطر حضور دشمن در برهه‌های زمانی مختلف باید بصیرت و ولایتمداری را در جامعه به حد اعلی برسانیم و محاسبات دشمن را که مبنی بر توطئه‌ها و ظلم است به هم بریزیم.

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: بی‌شک رسیدن به پیشرفت و توسعه در سایه اطلاعت از منویات مقام معظم رهبری به کرسی می‌نشیند که باید در این زمینه نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

ارسال نظرات