فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل گفت: انتقال روحیه ایثارگری‌های شهدا به نسل امروز مولفه اصلی هفته دفاع مقدس است که این مهم در جامعه باید نهادینه شود.
کد خبر: ۹۰۶۰۸۲۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ حسین حسین‌زاده صبح امروز در آئین دیدار مسئولان با امام جمعه اصلاندوز اظهار داشت: انتقال روحیه ایثارگری‌های شهدا به نسل امروز مولفه اصلی هفته دفاع مقدس است که این مهم در جامعه باید نهادینه شود و از ظرفیت و ابزارهای موجود به صورت مناسب استفاده شود.

وی با اشاره به این که هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای تبیین دلاورمردی‌ها و رشادت‌های رزمندگان است بیان کرد: باید با انتقال این روحیه راه رسیدن به موفقیت را در جامعه نهادینه کنیم و به دشمنان اجازه ندهیم حتی یک نگاه چپ به کشورمان داشته باشند چرا که احیای اهمیت مسئله دفاع مقدس یک امر بسیار ضروری و واجب است.

فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل با اشاره به برگزاری بیش از 50 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در اصلاندوز نیز گفت: در این زمینه نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و تلاش و اهتمام ما بر این است که با زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام و ایثارگری و شجاعت آنان جنگ کنونی را پشت سربگذاریم و پوزه دشمنان را به خاک بمالیم.

حسین‌زاده با بیان این که برنامه‌های هفته دفاع مقدس با محوریت احیای مکتب حسینی اجرا می‌شود تصریح کرد: احیای دفاع مقدس نیازمند تلاش و همت مسئولان است و در این زمینه اهمیت به تمام ابعاد حائز اهمیت است چرا که تاوان‌های سنگینی برای رسیدن به اهداف آرمانی و مقدس پس داده‌ایم و باید از این دستاوردها با جان و دل حفظ و صیانت کنیم که این امر باید در جامعه نهادینه شود.

وی اظهار کرد: کشورمان به برکت خون پاک شهدا هم‌اکنون حرف‌های زیادی برای گفتن در مقابل دشمنان دارد و دشمنان ترس و واهمه‌ای مضاعف دارند و از این که نمی‌توانند ذره‌ای به خاک کشورمان تجاوز کنند ترسشان بیشتر می‌شود.

فرمانده ناحیه عشایری استان اردبیل افزود: از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس می‌توان به دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و پیاده‌روی و دیگر برنامه‌ها اشاره کرد.

ارسال نظرات