فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد گفت: امنیت و آرامش کنونی کشور را مرهون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: رشادت و جانفشانی رزمندگان جمهوری اسلامی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی سبب شد تا حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمنان نیفتد.
کد خبر: ۹۰۶۰۸۳۲
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
یادواره شهدای پارس‌آباد برگزار می‌شود/ امنیت و آرامش کنونی کشور را مرهون خون شهدا هستیم
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن نوری پیش از ظهر امروز در دیدار با امام جمعه پارس‌آباد اظهار داشت: در گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال ۶۰ برنامه در سطح شهرستان برگزار می‌شود و تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم با برگزاری این برنامه‌ها فرهنگ ایثار و شهادت را در بین خانواده‌ها نهادینه کنیم.

وی بیان کرد: ویزیت رایگان پزشکی و تجویز دارو در محلات آسیب‌پذیر، اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس، برگزاری یادواره‌های شهدا درمناطق مختلف شهرستان، برگزاری نشست‌های روشنگری، برگزاری صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح، برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی، افتتاح کارگاه کیف دوزی و پرورش قارچ، گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران از مهمترین برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان است.

فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد اقتدار، امنیت و آرامش کنونی کشور را مرهون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: رشادت و جانفشانی رزمندگان جمهوری اسلامی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی سبب شد تا حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمنان نیفتد و امروز ما هر چه داریم به برکت خون شهدای والامقام به دست آمده است.
یادواره شهدای پارس‌آباد برگزار می‌شود/ امنیت و آرامش کنونی کشور را مرهون خون شهدا هستیم


امام جمعه پارس‌آباد نیز در این دیدار با اشاره به ایثارگری‌های شهدا در دوران هشت سال جنگ تحمیلی گفت: در حالی که رژیم بعثی عراق توسط غرب و شرق در دوران هشت سال دفاع مقدس تجهیز می‌شد، اما رزمندگان ما در جبهه‌های حق علیه باطل با دستان خالی توانستند در برابر تمامی قدرت‌های جهانی ایستادگی کرده و از شرف و عزت ایران اسلامی دفاع کنند.

حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی دوران دفاع مقدس را بی‌نظیرترین واقعه تاریخ کشور دانست و تصریح کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون ۴۰ سال است که دشمنان با فتنه‌ها و دسیسه‌های مختلف در تلاش برای ایجاد تزلزل در نظام و سست کردن پایه‌های انقلاب هستند، اما به برکت خون شهدا و بصیرت و آگاهی ملت تمامی فتنه‌های دشمنان خنثی شده است.
ارسال نظرات