همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس یادواره شهدای والامقام سه ماهه دوم شهرستان کوثر با حضور مسئولان، اقشار مختلف مردم، پیشکسوتان، دانش آموزان و نیرو‌های نظامی وانتظامیدر مسجد امام حسن عسگری منطقه ۲ شهری برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۶۰۸۴۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
 
یادواره شهدای والامقام سه ماهه دوم شهرستان کوثر برگزار شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام مهدی امین مسئول تعلیم وتربیت بسیج سپاه ناحیه کوثر در این یادواره اظهار داشت: جنگ ما در حال حاضر با استکبار جهانی جنگ عقیدتی است جنگی که بمراتب از جنگ سخت دشوارتر ودر عین حال پیچیده‌تر است شمااگر در حال حاضر می‌بینید که استکبار جهانی ودر راس آن آمریکا با ایران مخالف است دلیلش چیست؟ دلیلش این است که جمهوری اسلامی می‌گوید من به خود متکی هستم من میتوانم روی پا‌های خود بایستم من مثل سابق به شما متکی نیستم.

حجت الاسلام امین افزود: مردم ایران به دشمنان نشان داده اند که شعار هیهات من ظله را از امام حسین (ع) یاد گرفته اند وهیچ وقت زیر بار ظلم نخواهند رفت و ذلت را قبول نخواهند داشت.

وی به قضییه رژه سی ویک شهریور هم اشاره کرد و گفت: فضای مجازی قضیه را آنطور که حقیقت دارد وارونه جلوه میدهد همانطور که پاسداری خود را سپر بچه چهار ساله‌ای می‌کند و او را را نجات میدهد وآن نامردانی که مردم بی گناه را به رگبار می‌بندندولی دشمنان و ساطنت طلبان و منافقان به خصوص شبکه‌های پلید سی ان ان و بی بی سی از این ماجرا دفاع می‌کنند و به نوعی قضیه را به خود دولتمردان ربط می‌دهند.

مسئول تعلییم وتربیت سپاه ناحیه کوثر در آخر تصریح کرد: مانباید از جنگ عقیدتی برگردیم یعنی نمیتوانیم برگردیم در جنگ عقیدتی انسان‌هایی تربیت می‌شوند بر اساس عقیده‌های پاک، انسان‌هایی که امام حسین (ع) را الگوی خود قرار میدهند و تا پای جان از شرف از ادین از حیثیت خود دفاع میکنند.

مداحی و پخش کلیپ از جمله برنامه‌های این مراسم معنوی بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار