فرمانده سپاه ناحیه سرخه گفت: دشمنان کمر همت برای نابودی انقلاب اسلامی بسته اند؛ اما انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به مسیر خود ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۹۰۶۰۸۵۹
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه، به مناسبت هفته دفاع مقدس علی محمد مویدی زاده فرماندار سرخه به همراه فرمانده نیروی  انتظامی سرخه با عباسعلی کاظمی فرمانده سپاه ناحیه سرخه دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار ابتدا عباسعلی کاظمی فرمانده سپاه ناحیه سرخه ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری آقا اباعبدالله الحسین و حادثه تروریستی اهواز و گرامیداشت یاد و خاطره  شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: دشمنان کمر همت برای نابودی انقلاب اسلامی بسته اند؛ اما انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به مسیر خود ادامه خواهد داد.

وی افزود: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفظ و انسجام نیروهای مسلح است؛ زیرا ما در حال جنگ با دشمنان هستیم چه در عرصه جنگ نرم و چه در جنگ اقتصادی.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه تأکید کرد: ما باید به فرمایشات امام خامنه ای عمل کنیم و در این برهه از زمان در خدمت مردم و خدمتگزار آنها باشیم.

علی محمد مویدی زاده فرماندار سرخه نیز در این دیدار گفت: عناد و دشمنی آمریکا و استکبار جهانی از ابتدا برای ایران وجود داشته  و هم اکنون هم با تحریم های اقتصادی ادامه دارد.

وی افزود: آمریکا با همکاری کشورهای مرتجع عربی منطقه مثل عربستان و امارات قصد دخالت در منطقه را دارد که با حضو مستمر و به موقع مدافعان حرم در کشورهای عراق و سوریه و با همکاری دولت این دو کشور نقشه آنها نقش بر آب شد.

وی تصریح کرد: آمریکا قصد دخالت در امور عراق را داشت به با هوشیاری مردم و نیروهای انقلابی در انخابات پیروز شدند و آمریکا ناموفق بود.

فرماندار سرخه با اشاره به حمله تروریستها به کنسولگری ایران در عراق اظهار داشت: این فتنه هم با هوشیاری مردم عراق به ضرر خودشان تمام شد و هم اکنون آمریکا و عربستان در منطقه منزوی شده اند.

مؤیدی زاده با اشاره به حمله تروریستی در اهواز گفت: مسبب این حادثه هم آمریکا- عربستان و امارات است و سپاه جواب دندانشکنی به آنها خواهد داد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها