مصطفی برزگر
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
در دومین روز از هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام و مردم غیور ایل خزل و مسئولین در روستای قنات آباد بخش سراب کارزان یادواره فاتحان میمک برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۰۸۶۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار حسینی فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام ضمن تسلیت شهادت عده ای از مردم در استان خوزستان به دست تروریست ها اظهار داشت: در 31شهریور سال59 حزب بعث عراق جنگ ناخواسته ای را بر ملت غیور ایران تحمیل کرد و در استان ما زودتر شروع شد و در 31 شهریور 97 در خوزستان افراد وابسته به آن تفکرجمعی از هموطنان ما را به شهادت رساندند.

سردار اظهار داشت: چند دسته کردن مردم از انقلاب  تا به حال از ویزگی هایی بود که دشمنان در پی آن بودند و الان هم در پی جدایی ملت هستند لذامی طلبد تا بصیرت خود را  بالا ببریم و از رهنمودهای رهبر انقلاب بهره ببریم.

وی افزود: ملاک جنگ آوری مردان ما در میمک و دیگر نقاط کشور در دوران دفاع مقدس سلاح نبود چون که دشمن از لحاظ تجهیزات  و امکانات و همه زمینه های سخت افزاری از ما برتر بود ولی سلاح ما روحیه ایثار و فداکاری و از خودگذشتگی و تحمل سختی ها بود و ایمان بر هدف ما را در مقابل دشمن پیروز کرد.

وی بیان داشت: جنگ امروز دشمن  جنگ نرم است که سلاح آن فضای مجازی از سلاح گرم کار ساز تراست.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) افزود: در آخرین بررسی ها آمریکایی ها به این نتیجه رسیدند که نمی توانند در برابر ملت ایران از جنگ نظامی استفاده کنند و این به معنای این نیست که نمی خواهند بکله نمی توانند و دلیل ان روحیه معنویت و شهادت طلبی ملت ایران است که مرگ را نیستی نمی دانند بلکه آن را فوز عظیم برای خود می شمارند.

سردار حسینی  گفت: ملت ایران برخلاف غربی ها که مادی فکر می کنند معنویت را مدنظر قرار داده اند و دلیل اینکه غربی ها در رویکرد خودشان شکست می خورند نداشتن همین شناخت از ملت ایران است.

وی با اشاره به اینکه دوگانگی شخصیتی سردمداران آمریکا را در رفتارشان وجود دارد، بیان داشت: می گویند ما طرف دار مردم ایران هستیم ولی بیشترین فشار را بر مردم می آورند و جنگ روانی در بین مردم به راه می اندازند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: ضد انقلاب و استکبار قطعا شکست خواهند خورد چون که مردم برای این انقلاب خون داده اند و نمی خواهند که ناامنی در کشور به وجود آید.

وی گفت: ما حاظر نیستیم که کوچکترین نقطه ای از خاکمان را به دشمن بدهیم و آماده ایم که از این خاک دفاع کنیم.

سردار حسینی در پایان ضمن تقدیر از مردم ایل غیور خزل و حماسه سازی آنان در میمک بیان داشت: شما فاتحان میمک جوانان برومند دیروز بوده اید و امروز هم پیرانی سرافرازید که سختی دوران را به جان خریده اید ولی ذلت نپذیرفتید.

 

ارسال نظرات