خبرهای داغ:

گفت و شنود/ گلوله‌ها

قاتلی را که می‌خواستند اعدام کنند، شامورتی‌بازی در آورده و قسم خورد من در انجام این قتل دخالت مستقیم نداشتم! قاضی گفت؛ ما هم در کشتن تو دخالت مستقیم نداریم، گلوله‌ها تو را به جهنم می‌فرستند!
کد خبر: ۹۰۶۰۸۶۷
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، روزنامه «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: گروهک تروریستی الاحوازیه با صدور اعلامیه‌ای به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی دخالت خود در عملیات تروریستی اهواز را تکذیب کرد!


گفتم: اما این سگ‌های وحشی آل‌سعود بعد از اقدام تروریستی خود بیانیه داده و سرکرده گروه نیز مصاحبه کرده و با افتخار انجام این عملیات تروریستی را بر عهده گرفته بود!


گفت: عربستان و امارات و آمریکا و انگلیس، بعد از تاکید ایران بر انتقام از آنها، به وحشت افتاده و سگهای وحشی دست‌آموز خود را مجبور به تکذیب کرده‌اند!


گفتم: هواداران جان بر کف انقلاب هم باید مقامات سعودی و اماراتی و انگلیسی و آمریکایی را در هر نقطه‌ای از دنیا که آنها را یافتند، لت و پار کنند و به مراکز حضورشان در منطقه حمله کنند و بعد دخالت خود را تکذیب کنند!


گفت: ایول! چیزی که عوض دارد گله ندارد.


گفتم: قاتلی را که می‌خواستند اعدام کنند، شامورتی‌بازی در آورده و قسم خورد من در انجام این قتل دخالت مستقیم نداشتم! قاضی گفت؛ ما هم در کشتن تو دخالت مستقیم نداریم، گلوله‌ها تو را به جهنم می‌فرستند!

ارسال نظرات
پر بیننده ها