فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد:

افزایش جذب بسیجیان از کارکرد‌های مثبت صندوق‌های قرض الحسنه برشمرد

تبدیل سرمایه‌های اندک به سرمایه‌های متوسط، افزایش جذب و تقویت روحیه همدلی و ایثار از کارکرد‌های مثبت صندوق‌های قرض الحسنه است.
کد خبر: ۹۰۶۰۸۹۰
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ "ملانوری" در جلسه افتتاحیه صندوق چهارمیلیون تومانی پایگاه حضرت معصومه (س) حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد فراهم نمودن زمینه برای تبدیل سرمایه‌های اندک به سرمایه‌های متوسط، افزایش جذب بسیجیان و تقویت روحیه همدلی و ایثار را از کارکرد‌های مثبت صندوق‌های قرض الحسنه  برشمرد.
جلسه افتتاحیه صندوق چهارمیلیون تومانی پایگاه حضرت معصومه (س) با عضویت بیست نفر از بسیجیان حلقه‌های صالحین حوزه مهدیه ناحیه مرکزی همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد.
"ملانوری" فرمانده پایگاه با اشاره به ایه" مَنْ ذَا الَّذی یُقْرِضُ اللّهَ قَرْضًا حَسَنًا فَیُضاعِفَهُ لَهُ وَ لَهُ أَجْرٌ کَریم" از استقبال بی نظیر بسیجیان و عموم مردم محله از این اقدام اظهار رضایت نمود وتصریح کرد:افزایش جذب بسیجیان و تقویت روحیه همدلی و ایثار و انفاق و فراهم نمودن زمینه جهت تبدیل سرمایه‌های اندک به سرمایه‌های متوسط وبهره بری مناسب از ان از کارکرد‌های مثبت صندوق قرض الحسنه است.
وی با اشاره به فعالیت چندین صندوق قرض الحسنه با مبالغ دیگر از چندین سال قبل در پایگاه افزود:گاهی اوقات فردی. نوبت خود را به شخصی که در ان زمان. نیاز مالی بیشتری را دارد تعویض می‌کند و این باعث تقویت روحیه ایثار و گذشت در افراد خواهد شد.
وی غنی سازی معنویت و صفای روحی، جلوگیری از افسردگی و ایجاد روحیه امید و صبر و استقامت، حفظ شأن و آبروی افراد با یک کار تشکیلاتی با بعد تربیتی و فرهنگی، شناخت هر چه بیشتر افراد نیازمند محله، حل بسیاری از مشکلات اقتصادی و روحی، روانی و اجتماعی افراد، شناخت افراد نیکوکار و خیر برای مشارکت در این کار خداپسندانه را از دیگر فواید صندوق‌های قرض الحسنه عنوان نمود.
تقدیر و تشکر از مربیان، بسیجیان و اعضای شورای. نمونه پایگاه از دیگر برنامه‌های این جلسه بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار