خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه:

حامیان تروریست ها منتظر ده ها جواب دندان شکن از سوی ایران باشند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه با انتقاد شدید از حمله تروریستی در اهواز گفت: به همه دشمنان اعلام میکنیم که قطعا با ترقه بازی ها به اهداف کثیف خود نمی رسند و باید منتظر ده ها جواب دندان شکن مردم و نیروهای مقتدر ایران باشند.
کد خبر: ۹۰۶۰۹۱۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرگرد علی خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه در مراسم رژه نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان سلحشور  شهرستان بشرویه که به احترام برگزاری آیین مذهبی تعزیه خوانی "روز بنی اسد"  با یک روز تاخیر اول مهرماه در بلوار انقلاب اسلامی و میدان اصلی این شهرستان برگزار شد، یاد و خاطره شهدای گرانقدر بویژه شهدای عملیات تروریستی اهواز را گرامی داشت.

وی افزود: امسال دو مناسبت دفاع مقدس و محرم با هم همزمان شده و این بسیارارزشمند است چرا که رمز اصلی حرکت رزمندگان ما برگرفته از قیام عاشورا بود.

 فرمانده سپاه بشرویه بیان داشت: در جنگ هشت ساله دفاع مقدس ما به تمام دنیا نشان دادیم که می توان علیه ظلم حتی با دست خالی مبارزه کرد و باید تنها با تمام توان روی پای خود بایستیم. 

 وی با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس همه ارکان نظام جنگ را باور داشتند افزود: در جنگ دفاع مقدس همه نقش آفرین بودند و شور و هیجان در جنگ  و معنویت و بصیرت باعث حضور جوانان و نوجوانان شد و جبهه را به دانشگاه انسان سازی تبدیل کرد . 

 خبازی رمز موفقیت رزمندگان را ارتباط قوی با خدا و گوش به فرمان ولایت فقیه بودن دانست.

 فرمانده سپاه  بشرویه با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا خاطر نشان کرد: وظیفه ماست تا به منظور گرامیداشت یادوخاطر شهدا انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در هفته دفاع مقدس یادواره شهدا را برگزار کنیم.

 خبازی با اشاره به اینکه امروز در مقابل جنگ اقتصادی دشمن ایستادیم افزود: طبق فرمایشات رهبری تنها محقق کردن اقتصاد مقاومتی می تواند ما را در مقابل این جنگ دشمن نیز پیروز کند.

 فرمانده سپاه بشرویه به بخشی ازتوانمندی ها و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: ایران اسلامی امروز یکی از قدرتمندترین کشورها در زمینه نظامی و علمی در منطقه خاورمیانه می باشد.

 فرمانده سپاه بشرویه با انتقاد شدید از حمله تروریستی در اهواز خاطر نشان کرد: این روزها  دشمنان به آخرین حد از دیوانگی و پریشانی رسیده و دست به اقدامات بسیار زشتی علیه مردم مظلوم ما می زنند.

 وی افزود: به همه دشمنان اعلام میکنیم که قطعا با ترقه بازی ها به اهداف کثیف خود نمیرسند  و باید منتظر ده ها جواب دندان شکن مردم و نیروهای مقتدر ایران باشند.

  وی در ادامه با اشاره به برگزاری اجلاسیه بزرگ ۲ هزار شهید خراسان جنوبی در آذر ماه  خاطر نشان کرد: در راستای برگزاری کنگره بزرگ 2 هزار شهید خراسان جنوبی ، برنامه های مختلفی از سوی سپاه  و بسیج در شهرستان برگزار می شود.

 خبازی افزود: مراسم یادواره بزرگ سرداران و 154 شهید شهرستان بشرویه و افتتاح نمایشگاه ایثار و مقاومت در روز سه شنبه  سوم مهر ماه در بشرویه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار