در سومین روز گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای زن مازندران با حضور خانواده های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان و مردم متدین مازندران در قائمشهر برگزار می گردد.
کد خبر: ۹۰۶۰۹۲۲
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ام السادات رخشنده در گفتگو با بسیج ضمن تسلیت ایام محرم الحرام و شهادت امام حسین(ع)، اصحاب و اولاد پاکش و همچنین تسلیت شهادت چندین نفر از هموطنان در حمله تروریستی روز رژه هفته دفاع مقدس در اهواز ماندگاری نظام اسلامی و زنده بودن انقلاب را مرهون خون شهدایی دانست که هر از گاهی با تازه گی خود استحکام نظام را بیشتر از قبل قوت بخشیده و تضمین می کند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا گفت: یادواره شهدای زن مازندران در سومین روز هفته دفاع مقدس به منظور تبیین نقش زنان در دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با سخنرانی حجه الاسلام والمسلمین حیدری امام جمعه موقت قائمشهر و استاد حوزه و دانشگاه با روایتگری عبدالله گرزین برگزار می گردد.

وی افزود: این یادواره از ساعت 16 عصر امروز دوشنبه دوم مهر ماه در مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع) منطقه اسلام آباد خیابان ساری قائمشهر با همت پایگاه حضرت ربابه(س) آغاز می شود.

رخشنده با اشاره به اینکه یادواره شهدای زن مازندران با محوریت شهیده شاخص سال برگزار می شود ادامه داد: استان مازندران افتخار دارد که دارای 29 شهید زن بوده است، که تااین موقع،  شهیده  شاخص زن سال استان معرفی نگردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها