فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین در صبحگاه مشترک بسیجیان گفت: گرامیداشت سالروز هفته دفاع مقدس، یادآور قطعه تاریخ ساز از تاریخ ملت فهیم و استوار است که در آن با ارزش ترین مفاهیم زندگی انسانی آشکارشد.
کد خبر: ۹۰۶۰۹۴۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین،سرهنگ پاسدار علیرضا براتعلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: گرامیداشت سالروز هفته دفاع مقدس، یادآور قطعه تاریخ ساز از تاریخ ملت فهیم و استوار است که در آن با ارزش ترین مفاهیم زندگی انسانی مانند فداکاری، عشق، ایثار و شهادت، ولایت پذیری و دشمن ستیزی آشکارشد.

وی بیان کرد: گردهمایی امروز در این اجتماع ولایی به منظور پیمان ومیثاق دوباره با آرمان های والای شهدا و امام شهدا و تجدید بیعت با امام راحل(ره) و فرمانده کل قوا، امام خامنه ای مدظله العالی است.

سرهنگ پاسدار براتعلی با اشاره به مقام والای شهدا، افزود: شهدا که عاشقانه با نوشیدن شهد شهادت از این دیار فانی پرکشیدند، ما نیز با آنان همصدا شده و در مسیر ترسیم شده آنان تا پای جان و تا آخرین قطره خون، قدم برداریم و در هر صحنه ای که امام فرمودند، صحنه جهاد اقتصادی، فرهنگی و دفاع در هر نقطه از جهان پهناور آماده هستیم و آماده خواهیم ماند.

وی اظهارکرد: با استفاده از ظرفیت بسیج برای اعتلا و کمک به گشودن گره های اقتصادی، اجتماعی و فتح خرمشهرهای پیش روی، پیروزی را رقم بزنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین با محکوم کردن تحرکات معاندان و کوردلان در حادثه تروریستی شهر اهواز و به شهادت رساندم مردم بیگناه گفت: با تمام قوا و غیرت دینی تلاش خواهیم کرد و همدوش سایر نیروهای نظامی، این امنیت بدست آمده از 8سال دفاع مقدس را پاسداری کنیم و انقلاب اسلامی را صادر و با همراهی مقام معظم رهبری بدست امام زمان(ع) برسانیم.

حجت الاسلام سید علی حسینی پور امام جمعه شهرستان خمین نیز در آیین صبحگاه مشترک بسیجیان با اشاره به حادثه تروریستی اخیر شهر اهواز گفت: حوادث تروریستی در گذشته و اوایل انقلاب نیز از سوی گروههای معاند با انقلاب وجود داشته است و به شهادت رساندن مردم بیگناه و نیروهای نظامی برای هیچ ملتی قابل پذیرش نیست و در تمام غائله های پیش آمده در کشور، توسط مردم همیشه حاضر در صحنه و نیروهای امنیتی جمع شده است.

حجت الاسلام حسینی پور با اشاره به جنگ امروز دشمن علیه کشور که جنگ اقتصادی و روانی است، بیان کرد: در حال حاضر جنگ اقتصادی و روانی توسط دشمن در کشور بوجود آمده است که جنگ روانی بالاتر از جنگ اقتصادی است و دشمن سعی دارد از این راه به نظام اسلامی ضربه وارد کند.

وی افزود: در مسائل اقتصادی باید همانطور که دین دستور داده، عمل کرد و در جنگ روانی نیز طوری عمل کرد که جو کاذب بوجودآمده شکسته شود و مهمترین راهکار حفظ وحدت و انسجام و به منظور حل مشکلات اقتصاد راهبرد اقتصاد مقاومتی و حمایت از توانمندی های داخلی است.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات