خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثارو نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین:

ولایت پرچمدار انقلاب و راهنمای یک امت است

مدیرکل حفظ آثارو نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین گفت: شهید طاهرخانی از نخبگان رسانه بود که معنویات بالایی داشتند و امروز بیش از هر چیز دیگری نیازمند صلابت، استوار، مجهز به علم پشت سر ولی فقیه حرکت کنیم تا از هدف منحرف نشویم.
کد خبر: ۹۰۶۱۰۰۹
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مهدی طاهرخانی مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و تسلیت شهادت هموطنانمان در عملیات تروریستی اهواز اظهار کرد: تاریخی که دفاع مقدس در ایران به یادگار گذاشت هرگز کهنه نخواهد ماند و با گذشت زمان هویت آفرینی برای نسل آیندخ انجام می دهند و شهید حججی و محمد طاهرخانی تربیت می یابند.
سرهنگ پاسدار مهدی طاهرخانی افزودند: زمان زیادی نیاز است که بتوانیم انتقال فرهنگ را به نسل های بعد داشته باشیم و اگر غفلت کنیم دچار فراموشی یا تحریف این کارنامه درخشان خواهیم بود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس تصریح کرد: شهدایی وجود داشتند که چندین بار زخمی شده بودند و در گردان تخریب حضور داشتند تا اینکه به شهادت رسیدند.
وی ادامه داد: شهید طاهرخانی از نخبگان رسانه بود که معنویات بالایی داشتند و امروز بیش از هر چیز دیگری نیازمند صلابت، استوار، مجهز به علم پشت سر ولی فقیه حرکت کنیم تا از هدف منحرف نشویم.
طاهرخانی ضمن اشاره به ولایت پذیری شهدا و جوانان گفت: ولایت پرچمدار انقلاب و راهنمای یک امت است، باید کمک کنید که کنگره ۳۰۰۰شهید را به درستی تبیین کنیم، جهت دهی به افکار قشرهای مختلف مردم مانند رزمندگان دوران دفاع مقدس توسط شما اصحاب رسانه صورت گیرد که وظیفه سنگینی بر گردن شما و ما هست.
در این مسیر باید اطلاعات دقیق داشته باشید تا بتوانید در خط دهی ها به خوبی عمل کنید.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در پایان گفت: شهدای گمنام منشا خیر و برکت هستند که یک شهید در محمدیه بنام شمسی پور شناسایی شدند، متقاضی فراوانی برای میزبانی شهدای گمنام داریم و بیش از ۲۰۰شهید مفقود الاثر در قزوین داریم که امیدوارم ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان مقدمات آن فراهم شده که عملیات اجرایی آن شروع شده و در صورت تامین مالی تا دو سال آینده به نتیجه خواهد رسید و در سه سال گذشته هرساله ۳۰جلد کتاب منتشر کردیم.
1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار