خبرهای داغ:
یکی از مراجع تقلید با صدور پیامی شهادت گروهی از ارتشیان، سپاهیان و مردم در حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت و اعلام کرد: امیدواریم با همت مسئولان عوامل آن هر چه زودتر با پاسخ کوبنده به سزای اعمالشان برسند و این گروه تروریستی را ریشه کن سازند.
کد خبر: ۹۰۶۱۰۱۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
عوامل حادثه تروریستی اهواز با پاسخ کوبنده به سزای اعمالشان برسند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در پیام آیت الله مکارم شیرازی آمده است: حادثه اسف بار حمله تروریستی در اهواز که منجر به شهادت گروهی از ارتشیان و سپاهیان عزیز، مردم عادی و حتی کودک خردسال و مجروح شدن عده بیشتری شد را به شدت محکوم می‌کنیم.

در این پیام اضافه شده است: این ترور کور که نه قهرمانی بود و نه شجاعت و مبارزه، بلکه صددرصد ناشی از حماقت بود به گونه‌ای شد که سبب نفرت عمومی همه مردم کشور، بلکه همه ملت‌های آزاده جهان و مخصوصا اهالی شجاع، فداکار و با ایمان خوزستان شد.

در این پیام تصریح شده است: شگفتی در اینجاست چگونه آن‌ها اعلام می‌کنند عامل آن ما بودیم و این همه نفرت و ذلت را برای خود می‌خرند؟

در پیام آیت الله مکارم شیرازی تاکید شده است: این حادثه اسفناک نشان داد که همه مسئولین باید بر هوشیاری خود بیفزایند و از تکرار این گونه حوادث به شدت جلوگیری کنند. ما به همه خانواده‌هایی که عزیزان خود را در این حادثه از دست دادند صمیمانه تسلیت می‌گوییم و شفای عاجل مجروحان را از خداوند مسئلت داریم.

بر اساس این گزارش در پی حادثه تروریستی اهواز که منجر به شهادت جمعی از نیرو‌های نظامی و مردم بی گناه شد امروز در کشور عزای عمومی اعلام شده است.
ارسال نظرات