به مناسبت گرامیداشت روز سرباز، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه به همراه جمعی از پاسداران با خانواده دو شهید سرباز؛ ذکرعلی صمدی و عزیزالله پیرمرادی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۶۱۰۴۰
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در دیدار با خانواده شهدای سرباز، آن ها را چشم و چراغ ملت و مایه امید کشور دانست.

  حجت الاسلام حسن امیرنژاد والدین شهدا را بندگان برگزیده الهی و سند افتخار ملت دانست و گفت: مقام و منزلت شهدا و خانواده آنان در این دنیا ناشناخته است و در جایگاه ابدی خواهیم دید که ملائک هم به حال آن ها غبطه می خورند.

   وی با بیان اینکه شهدا همواره رهروان راه امام حسین(ع) بوده و درس ایثار و شهادت در راه حق را از او آموخته بودند، اظهار کرد: برای برخورداری از نعمت شفاعت شهدا، باید در استمرار راه و عمل به وصایای آنان کوشید.

دیدار از خانواده دو شهید سرباز در میانه

   مادر شهید ذکرعلی صمدی در این دیدار گفت: نمی گویم برای فرزندم گریه نکرده ام اما چون شهادت ایشان را پیشاز تولدش در خواب دیده بودم، با آمادگی کامل به استقبالش رفتم و هرگاه می خواهم برایش گریه کنم، یاد مظلومیت امام حسین(ع) و فرزندان آن بزرگوار افتاده و بر مظلومیت ایشان می گریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها