معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) خبر داد:
معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) در حاشیه افتتاح واحدهای تکمیلی مسکن مددجویی در روستای احمدی بوشهر گفت: بیش از 400 گروه جهادی تا پایان هفته دفاع مقدس به مردم سراسر استان خدمات پزشکی، آموزشی و فرهنگی ارائه می ­دهند.
کد خبر: ۹۰۶۱۰۵۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸

خدمات­ رسانی بیش از 400 گروه جهادی در سراسر بوشهربه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ سهراب انبارکی ضمن تشکّر از سازمان بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر برای ساخت 700 منزل مددجویی برای نیازمندان در سال گذشته، اظهار کرد: امسال نیز عملیات ساخت 1000 واحد مسکونی آغاز شده است که این مسئله در نوع خود کار بسیار بزرگی است.

وی تصریح کرد: توجّه و عنایت به قشر محروم و مستضعف کاری بسیار مهم برای همه ما است چرا که همین مستضعفین بودند که این انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند، حفظ کردند و ان شاءالله به دست صاحب اصلی ­اش نیز تحویل می ­دهند.

سرهنگ انبارکی تصریح کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام صادق (ع) نیز در دهستان­ های دهرود، بوالخیر و کبگان استان فعالیّت­ های آبادانی را دنبال می­ کند که این کار نیز جزء برنامه­ های کلیدی و راهبردی سپاه امام صادق (ع) در سال جاری است.

انتهای خبر/

ارسال نظرات