خبرهای داغ:
سردار معروفی در مراسم افتتاحیه طرح های محرومیت زدایی سپاه نینوا وظیفه و رسالت پاسداری را کمک به محرومین بیان کرد.
کد خبر: ۹۰۶۱۰۵۲
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا در مراسم افتتاحیه طرح های محرومیت زدایی سپاه نینوا که پیش از ظهر امروز درمدرسه شهید بروجردی روستای لاملنگ برگزار شد اظهارکرد:در مجموعه سپاه محرومیت زدایی وظیفه سازمانی این نهاد مقدس نیست اما رسالت پاسداری و غیرت پاسداری ما مجاب میکند تا در برابر مشکلات اقتصادی کشور برای کمک به محرومین و شایسته ترین امت اسلامی (ایران) جهاد کنیم.

وی درادامه افزود : حوزه فعالیت های سپاه اقتصادی نیست بلکه سازندگی است و در هیچ جای دنیا سراغ ندارید که نیرویی در کنار کار امنیتی به امورات محرومیت زدایی  بپردازد و این نشأت گرفته از همان فرمان پذیری سپاه پاسداران است که به دستور فرمانده معظم کل قوا و ولی فقیه این اقدامات شایسته را انجام میدهد.

معروفی با اشاره به افتتاح طرح های محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه نینوا در هفته دفاع مقدس ابراز داشت:ساخت دیوار حائل برای جلوگیری از سیلاب ،ساخت مدرسه 2 کلاسه و 3 کلاسه ، ساخت خانه عالم و همچنین ساخت غسالخانه تنها نمونه کوچکی از کارهای بزرگی است که به همت جهادگران بسیجی در حال اجرا است.

فرمانده سپاه نینوا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه تروریستی 31 شهریورماه درشهراهواز گفت : دشمن با این حرکت های کور بدنبال انشقاق در جامعه است که البته به هدف خود نخواهد رسید وقطعا پاسخ لازم را دریافت خواهد کرد.

وی همچنین با بیان اینکه مردم واکنش خوبی را نسبت به این جنایت تروریستها در فضای مجازی و حقیقی از خود بروز داده اند گفت: شاهد زیبایی و بزرگی در دو حوزه حقیقی و مجازی بودیم که باعث همدلی و وحدت بین مردم و مسئولان شد و توده عظیمی از جوانان ایرانی در فضای مجازی این حرکت را محکوم کردند.

سردار معروفی در پایان خاطر نشان کرد : سپاه وبسیج همانند دوران دفاع مقدس جان و آبروی خود را برای مردم خواهند داد زیرا مردم ما در طول 40 سال انقلاب اسلامی چیزی را خلق کردند که در زمان امام معصوم (ع) انجام نشده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها