فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در دیدار با حاجب جانباز 70 درصد بوشهری ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: جانبازان جزء گنجینه­ های دوران دفاع مقدس هستند.
کد خبر: ۹۰۶۱۰۸۰
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰

جانبازان گنجینه ­های دوران دفاع مقدس هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو اظهار کرد: ما اگر به ارزش ­های دفاع مقدس و ویژگی ­های رزمندگان آن دوران نگاه کنیم می ­بینیم همه رزمندگان دارای شجاعت و دنبال خلق اقتدار برای نظام جمهوری اسلامی بودند که امروز وجود این روحیه در جامعه هم یک نیاز است و هم ضرورت دارد.

وی افزود: تداوم انقلاب اسلامی ما در زمان کنونی نیز به روحیه ایثار و فداکاری قشرهای مختلف بخصوص ایثارگران نیاز دارد که خوشبختانه امروز فضای همبستگی و وحدتی خوبی بین مردم و مسئولین وجود دارد.

سردار رزمجو تأکید کرد: خدا را شاکریم که انقلاب اسلامی در سال چهلم حیات طیبه خود قرار دارد و علی رغم کم و کاستی ­هایی مانند تحریم ها و تهدیدها که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون وجود داشته و دارد شاهد وجود برکات و نعمت ­های الهی و امدادهای غیبی نیز به برکت این انقلاب در جامعه هستیم.

در این دیدار که به همت سازمان بسیج حقوقدانان سپاه امام صادق (ع) انجام شد حسن پور دادستان استان بوشهر و جمعی از مدیران کل ادارات نیز حضور داشتند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات