سردار محمدتقی صفری فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر در مراسم تجليل از كاركنان رزمنده بسیج ذالفقار پتروشیمی نوری گفت: خدامحوري؛ رمز موفقيت رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس بوده است
کد خبر: ۹۰۶۱۰۸۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵

خدامحوری رمز موفقيّت رزمندگان و شهدای دفاع مقدس بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، سردار صفری بعد از ظهر امروز در مراسم تجليل از همكاران رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس بسیجیان پایگاه ذالفقار پتروشیمی نوری كه در سالن آمفی تئاتر اين شرکت برگزارگرديد ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا و امام عظيم الشأن ، در سخناني با بيان اينكه شهداي عزيز با تاسي از فرهنگ عاشورايي به مقام عرشي رسيدند گفت: حضرت ابا عبد الله الحسين(ع) در روز عاشورا خود و خانواده اش را فدا كرد تا دين مبين اسلام زنده بماند و امروز زيبايي كار حضرت سيد الشهدا در جامعه و تاريخ نمود بيشتري پيدا كرده است چرا كه قيام امام حسين (ع) تنها انگيزه خدايي بوده است.

وي با اشاره به اينكه خدامحوري؛ رمز موفقيت رزمندگان در دوران دفاع مقدس بوده است اظهارداشت:رزمندگان غيور مرد ايران اسلامي با توكل به خدا و استمرار اهداف و راه شهداي كربلا در مسير شهادت قدم برداشتند و درخت تنومند انقلاب اسلامي را آبياري كردند.

صفری تصريح كرد:رزمندگان اسلام در شب عمليات با همسنگران خود خداحافظي مي كردند و از شهادت خود آگاه بودند.

فرمانده تیپ امام صادق استان بوشهر با اشاره به شجاعت رزمندگان در دوران جنگ افزود:جوانان برومند ايران اسلامي در نبرد با دشمن، چون خداوند متعال را هدف اصلي خود قرارداده بودند به همين خاطر در عمليات ها در مقابل جبهه كفر پيروز مي شدند.

وي گفت:در دستگاهي خدمت مي كنيد كه مدیرعامل آن از ايثارگران است و سرمايه هاي آن كساني هستند كه انقلاب و نظام مديون رشادت،مقاومت و استقامت آنان است.

سردارصفری با اشاره به اينكه فرهنگ ايثار و شهادت كشور ما را در برابر همه دشمنان بيمه كرده است اظهارداشت: توكل به خدا، پيروي از ولايت و حاكميت فرهنگ ايثار و شهادت ،همه نقشه ها و حيله هاي دشمنان نظام و انقلاب را خنثي نموده و در نطفه قرار داده است.

وی در پايان سخنان خود بر بازخواني حماسه هشت سال دفاع مقدس ،جمع آوري و تدوين خاطرات خانواده هاي شهدا ،تقويت و نهادينه كردن فرهنگ ايثار و شهادت و انتقال فرهنگ ايثار به نسل آينده تاكيد كرد.

در پايان اين مراسم با اهداي لوح تقدير از كارمندان رزمنده دوران جنگ تحميلي این پتروشیمی تجليل و تقدير به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها