شهردار منطقه 20:

پیمانکاران ملزم به ارائه بهترین خدمات به شهروندان هستند

خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه پیمانکاران ملزم به ارائه بهترین خدمات به شهروندان هستند، افزود: با رفع بخشی از مشکلات محله ها می توانیم حس تعلق شهروندان به محل زندگی را تقویت کنیم و بارقه امید را در دل مردم زنده نگه داریم
کد خبر: ۹۰۶۱۱۳۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴

فرهاد افشار با اشاره به اینکه چرخ توسعه شهرری، همگام با توسعه شهر تهران به نچرخیده است، گفت: در سنوات گذشته برنامه ای برای توسعه وجود نداشته و نگاه به ری، نگاه نگهداشت آن بوده است.

وی به عدم تناسب پوسته شهر در محدوده اثر تاریخی چشمه علی اشاره کرد و افزود: دژ رشکان و باغ ظهیر از دیگر پتانسیل های مهم ناحیه یک شهرداری منطقه 20 است که می تواند محور برنامه های توسعه ای قرار گیرد.

افشار رونق کسب و کار، نگاه توسعه ای و تبدیل شهرری به قطب گردشگری زیارتی و سیاحتی را به عنوان رویکرد برنامه های اجرایی مدیریت شهری منطقه 20 برشمرد و گفت: ری می تواند اقتصاد تهران را متحول کند و مقصد سفر گردشگران شود مشروط بر اینکه در قالب برنامه های قابل اجرا از پتانسیل های این شهر استفاده شود.

شهردار منطقه 20 در ادامه به مدیریت ترافیک درون محلات و استفاده از شریان های بزرگراهی برای سفر گردشگران و زائران، رعایت سرانه ها در صدور مجوزهای ساخت و ساز، شناسایی پتانسیل های منطقه و جذب سرمایه گذار نیز تاکید کرد و در دستور کار مدیران ارشد شهری قرار داد.

ارسال نظرات