فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خاتم با اشاره به درآمیختگی فرهنگ عاشورا با روحیه ایستادگی مردم ایران، گفت: روحیه عاشورایی ملت اجازه تحمیل اراده و خواسته باطل دشمنان را نخواهد داد.
کد خبر: ۹۰۶۱۱۶۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سرهنگ حسین آزادی نژاد ، با اشاره به تلاقی عاشورای حسینی و ایام عزاداری اباعبدالله (ع) و هفته دفاع مقدس، گفت: این همزمانی گواهی این مطلب است که با پیروی از کلام نورانی هیهات من‌الذله هیچ مسیری روشن‌تر از راه امام حسین علیه‌السلام برای مبارزه با استکبار و ظلم نیست و راه ما نیز از نهضت عاشورا جدا نخواهد شد.

وی در ادامه هفته دفاع مقدس را تداعی‌کننده استواری کشوری دانست که با دست‌های خالی مقابل استکبار جهانی و هم‌پیمانانش ایستاد؛ اما با تکیه‌بر مردم ولایت مداری و فرهنگ عاشورایی به دنیا نشان داد که آزادگی و سربلندی درگرو ایستادگی است.

فرمانده سپاه شهرستان خاتم در ادامه رشادت، ایثار و ایستادگی رزمندگان اسلام در سال‌های حماسه و افتخار را زمینه ارتقاء معنویت، اعتمادبه‌نفس و بستری برای پیشرفت و توسعه کشور عنوان کرده و اظهار داشت: ثمره این حادثه در حوزه دفاعی و نظامی، ساخت تجهیزات پیشرفته مانند انواع شناورها، تانک‌ها، موشک‌ها و جنگنده‌ها به دست توانمند جوانان این مرزوبوم و تحقق شعار ما می‌توانیم است.

آزادی نژاد تأکید کرد: امروز که دشمنان در تلاش‌اند تا بتوانند با ابزار تهدید و تحریم، پیشرفت و حرکت مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران را سد کنند با بازگشت به روحیه همبستگی، اتحاد، تلاش و روحیه جهادی و انقلابی می‌توانیم در مقابل دشمن پیروز شویم.

این مسئول در پایان گفت: دشمن بداند که روحیه عاشورایی ملت ایران اجازه تحمیل اراده و خواسته باطل را نخواهد داد و ملت مقابل زیاده‌خواهی و سلطه‌جویی استکبار خواهد ایستاد.
ارسال نظرات