یادگار دفاع مقدس با بیان اینکه استکبار در مقابل قدرت ایران به دریوزگی افتاده است گفت : دشمنان به قدری درمانده شده اند که با ضعیف ترین اقدام نظامی کودک 4ساله را در اهواز به شهادت میرسانند.
کد خبر: ۹۰۶۱۱۷۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در مراسم یادواره فرمانده شهید سپاه رامسر تحت عنوان آبروی محله سردار حجتی نیا یکی از یادگاران دفاع مقدس با بیان اینکه دولت ها برای حفظ ارزش ها و فرهنگ و خدمت رسانی به مردم به وجود آمده اند گفت : جنگ ها با هدف چپاول منابع ، تحت سیطره قرار دادن و زیربار قراردادن قراردادهای ننگین و هجوم به ارزش ها و فرهنگ یک کشور در سطح بین المللی به انجام می شود.

وی افزود : صدام با حمایت استکبار جهانی جنگی را علیه ایران آغاز کرد که کشور تازه به انقلاب رسیده و نوپا بود ولی رشادت های مردم جنگ را به دفاع مقدس تبدیل کرد.

حجتی نیا با بیان اینکه کشور ایران از زمان شاه اسماعیل صفوی تاکنون درگیر 24جنگ شده است گفت : ویژگی هایی که در جنگ 8ساله وجود دارد بسیار متفاوت از بقیه جنگ ها بود.
وی گفت : ایران در دفاع مقدس در برابر دو قدرت شرق و غرب قرار گرفت و طولانی ترین جنگ پس از جنگهای جهانی را تجربه کرد که برخی هنوز شک دارند ما در جنگ پیروز شده ایم.

حجتی نیا گفت : در دفاع مقدس برخلاف دیگر جنگها ، کشور ایران حتی یک وجب از خاکش را از دست نداد و توانست تحولی در منطقه ایجاد کند.

️این یادگار دفاع مقدس با بیان اینکه استکبار در مقابل قدرت ایران به دریوزگی افتاده است گفت : دشمنان به قدری درمانده شده اند که با ضعیف ترین اقدام نظامی کودک 4ساله را در اهواز به شهادت میرسانند.

وی ولایتمداری ، شهادت طلبی و استقامت را نقطه مشترک وصیت نامه همه شهدا دانست و گفت : این سه کلمه نیاز امروز جامعه است و باید با تکیه بر این سه موضوع و مرور فداکاری ها و مدیریت جنگ ، دفاع مقدس جدیدی را در کشور رقم بزنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها