مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
مسئول بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: خدمت بی منت از ویژگی های تراز یک کارمند انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۶۱۱۸۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴

سرهنگ پاسدار مسعود پناهی مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان  در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: خدمت بی منت از ویژگی های‌ یک کارمند تراز انقلاب اسلامی است.

وی افزود: کارمند‌ان تراز انقلاب اسلامی در انجام کار‌ها و ماموریتها خستگی ناپذیر هستند.

سرهنگ پناهی تصریح کرد: ولاتتمداری شاه کلید شاخصه کار مند تراز انقلاب اسلامی است، ارائه الگوی عملی از کارمند تراز انقلاب اسلامی دومین وپژگی کارمند تراز انقلاب اسلامی است که این ویژگیها باید در بین فرمانده هان پایگاههای مقاومت بسیج خودنمایی کند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان صداقت، تعهد در گفتار و عمل را  از شاخصه‌های کارمند تراز انقلاب است  دانست و ادامه داد: قشر بسیج کارمندان  شهدای شاخصی، چون رجایی و باهنر دارد که  نماد خدمت رسانی به مردم بودند، و در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شدند  و این نشان از تعهد و  ولایتمداری آنان دارد.

این مسئول گفت:اصلاح و بهبود روشها و شناسایی خلاءهای قانون و حذف بعضی از قوانینی دست و پاگیری که در سیستم اداری است یک ضرورت است.
 
وی با اشاره به اینکه   پایگاههای مقاومت بسیج در ادارات باید به عنوان اتاق فکری برای کارمندان باشند افزود: باید خلاء ها و آسیبها شناسایی و رفع شود و روحیه جهادی، انقلابی، فرهنگی و بسیجی را در ادارات گسترش  دهیم چرا که روحیه ی جهادی و بسیجی گره گشای کارها است .
 
پناهی تصریح کرد: کارمندان باید مطالبه گر حق و حقوق مردم باشند، انتظار داریم مطالبه گری از طریق بسیج و فرمانده هان پایگاههای مقاومت در ادارات باشد و در میز خدمت مشکلات مردم را بررسی کنند.
ارسال نظرات