خبرهای داغ:

جلسه هماهنگی سران و بزرگان عشایر و معتمدین هندیجان در محکومیت حادثه تروریستی اهواز

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت:مردم ولایتی و انقلابی هندیجان در تمام صحنه هاحضوری فعال دارند واین حادثه تروریستی ۳۱شهریور دراهواز را به شدت محکوم می کنندو سران و بزرگان عشایر و معتمدین همراه با بسیجیان و خانواده های شهداشهرستان بصورت خودجوش وبااتحاد در تجمع محکومیت حادثه تروریستی شرکت خواهند نمود.
کد خبر: ۹۰۶۱۱۹۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان،عصر یکشنبه جلسه هماهنگی تجمع محکومیت حادثه تروریستی ۳۱شهریوردر رژه نیروهای مسلح در اهواز با حضور سران و بزرگان عشایر و طوایف و معتمدین ،فرماندار ،فرمانده ناحیه سپاه و جمعی از مسئولان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد اظهار کرد:مردم ایران از ابتدای پیروزی انقلاب باربری امام راحل تاکنون همواره در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی نموده اند و اراده مقاومت مردم در برابر این همه فتنه ها بسیار قوی است و همیشه دشمنان را مایوس نموده اند.

وی افزود:مردم و بزرگان هندیجان بصورت خودجوش همزمان با شهر های استان خوزستان در تجمع بزرگ محکومیت جنایت تروریستی حادثه اهواز شرکت می نمایند و مردم هندیجان وبسیجیان از این حادثه شدیدا ناراحت هستند و اعلام آمادگی نمودند که در مقابل این تروریست ها تا پای جان ایستادگی می کنند.

وی بابیان تجمع بزرگ مردم و بزرگان عشایر هندیجان گفت:بزرگان عشایر با اتحاد و همبستگی بی نظیر خود اعلام آمادگی نمودند که در تجمع محکومیت حادثه تروریستی۳۱شهریوراهواز حضوری فعال خواهند داشت و با تمام وجود از ولایت و انقلاب واسلام پشتیبانی و دفاع می کنند و اجازه هیچ گونه تهدید و تجاوزی را به دشمنان به آب و خاک ایران نخواهند داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها