خبرهای داغ:

نشست منطقه ای هم اندیشی مبلغین مقیم و

نشست منطقه ای هم اندیشی مبلغین مقیم و اعزامی از قم شهرستاهای مسجدسلیمان لالی و اندیکا در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان با موضوع ترویج نماز و مقابله با آسیب های اجتماعی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۱۱۹۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مسجدسلیمان /در این نشست که با حضور مهندس علی عسکر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان لالی هفتکل و اندیکا در مجلس و همچنین حجت الاسلام رستمی نیا،معاون فرهنگی وپژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستانوامام جمعه موقت شهرستان انجام شد ،معضلات فرهنگی از جمله سکونتگاه های غیر رسمی و آسیب های اجتماعی منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
حجت الاسلام علی قندعلی در این نشست از زحمات قابل توجه روحانیون بومی شهرستان و توجه جدی آنان به فعالیت های فرهنگی تقدیر و تشکر کرد و از حمایت همه مسئولین بخصوص نماینده شهرستان ابراز امیدواری کرد فعالیت ها بیش از پیش گسترده تر خواهد شد.
قندعلی توجه جدی مبلغین به فرامین مقام عظمای ولایت در جزیره ای عمل نکردن وتدوین راه کارهای مناسب و همچنین استفاده از فضای مجازی و رسانه های نوین را رسالت بسیار جدی و مهم تبلیغی روحانیون در عصر امروزی دانست و خاطر نشان ساخت غفلت از این موضوعات مهم وپدیده های نوین آثار بسیار زیان باری را در پی خواهد داشت.
وی افزود تبلیغ دین وشریعت الهی با همه ی گستردگی و جوانب بسیار زیاد آن قطعا با سختی های گوناگونی مواجه است و اهل بیت عصمت و طهارت بخصوص خاندان سیدالشهداء علیهم السلام در این مسیر از همه ی داشته های خود در این مسیر دشوار گذشتند و اگر چه به شهادت واسارت آنان منجر شد ولی درس آزاد مردی واستقامت آنان جاودانه شد و مبلغین و رهروان راه حسین ع ان شاء الله توفیق پیدا کرده اند در آن مسیر قدم بردارند که افتخاری وصف ناشدنی ست.
وی نقش روحانیون در ترویج نماز و تبلیغ دین با همت جهادی به منظور مقابله با هجمه های همه جانبه دشمنان امروزی را افتخاری مهم برای مبلغان راه حسین علیه السلام دانست.
قندعلی از حضور مبلغین اعزامی از قم بخصوص پیشکسوتان تبلیغ تقدیر و تشکر کرد و از طرح ریزی سازمان جهت اعزام مبلغین به روستاها خبر داد.
در این نشست حجت الاسلام رستمی نیا هم افزایی همه نهادهای فرهنگی را جهت پیشبرد اهداف تبلیغی بسیار مهم و حائز اهمیت خواند و بر لزوم هماهنگی همه مجموعه ها در مقابله با جنگ تمام عیار دشمن تاکید کرد.
وی آسیب های فزاینده اجتماعی را نشانه ای از برنامه ریزی دقیق دشمن با هدف تخریب باورهای مردم دانست و بر هم اندیشی همه ی برنامه ریزان فرهنگی تصریح کرد.
رستمی نیا به نقش دشمن در شایعه سازی و سیاه نمایی اشاره و بر دقت مبلغین به این موضوعات تصریح کرد.
در ادامه مهندس علی عسکر ظاهری نماینده مردم شریف مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از نشست منطقه ای روحانیون و مهم دانستن چنین نشست هایی عنوان کرد؛ایران اسلامی قابلیت ها و ظرفیت های بسیار گسترده ای دارد که دولت باید با بکارگیری همه ی این ظرفیت ها از مشکلات سخت اقتصادی عبور کند و مطمئنیم که این مشکلات مردم با تلاش جهادی همه دست اندرکاران در کوتاه ترین زمان ممکن قابل حل است.
مهندس علی عسکر ظاهری بر حمایت خود از فعالیت های فرهنگی تاکید کرد و افزود؛روحانیون ومبلغین اسلام ناب محمدی همواره بازوان توانمند نظام بوده اند و با مجاهدت این نسل روشن و آگاه وبصیرت افزایی آنان نقشه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش بر آب خواهد شد.
دراین نشست حجت الاسلام بختیاری سیستانی از مبلغین اعزامی قم برخی راهکار های اشتغالزایی که در استان های دیگر اجرا شده بود را راهکار مناسبی برای حل برخی از مشکلات اشتغال جوانان دانست و بر حمایت نماینده شهرستان از چنین طرح هایی تاکید کرد و خواستار توجه روحانیون به مشکلات مردم و همچنین ترویج و اجرای طرح های زود بازده کشاورزی و دامداری بین مردم شد.
گفتنی است این نشست با حضور بیش از ۷۰نفر از مبلغین مقیم و اعزامی شهرستان های لالی، اندیکا و مسجدسلیمان برگزار گردید که امام جمعه موقت شهرستان مسجدسلیمان،رئیس حوزه علمیه، مسئولین عقیدتی سیاسی زندان، ارتش،رئیس دانشگاه پیام نور،روسای عقیدتی سیاسی تانک سازی، هوانیروز و رئیس سازمان تبلیغات لالی نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار