خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت:در راستای خدمات رسانی رفاهی برای محرومین به همین منظور در هفته دفاع مقدس پروژه های احداث و بازسازی خانه ها و سرویس های بهداشتی برای خانواده های بی بضاعت و بی سرپرست روستاهای جیری ،ناصر آباد و کریم آباد باهمت بسیج سازندگی ناحیه و گروه های جهادی حوزه مقاومت بسیج شهید آوینی شهر زهره هندیجان تکمیل شدند.
کد خبر: ۹۰۶۱۲۰۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد پیش از ظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: از عمده خدمات شایسته به خانواده های محروم راه اندازی پروژه های عمرانی در مناطق محروم و دورافتاده روستایی است که با همت بسیج سازندگی ناحیه هندیجان و گروههای جهادی در این باره اقدامات خوبی در ۶ ماهه اول سال جاری انجام گرفته شده است.

وی افرود:مردم مناطق محروم هندیجان نیا ز به خدمات رسانی در زمینه های عمرانی و بهداشتی دارند که تا کنون سپاه و بسیج دراینگونه کارهای خداپسندانه در قالب گروه های جهادی پزشکی اقدامات تاثیرگذاری انجام داده که باهمکاری خیرین و نیکو کاران و کمیته امداد امام راحل ودیگر مسئولان این کارها بیشتر خواهد شد.

 

وی بابیان اجرای طرح های بهداشتی در روستاها گفت:یکی مطالبات مردم روستاها احداث سرویس های بهداشتی و حمام و بازسازی خانه های محروم است که در شهر نیز بایستی با جدیت همانند گذشته با بررسی افراد نیاز مند راکمک و همیاری نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها