حادثه تروریستی و جنایت تلخی که در اهواز اتفاق افتاد، یک ترور کور بود که از روی بغض و کینه اتفاق افتاد و عمق عداوت و دشمنی دشمنان این مردم و نظام را نشان داد.
کد خبر: ۹۰۶۱۲۰۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس جمعی از فرماندهان سپاه ناحیه فارسان به همراه سرهنگ پاسدار مهران مرادی، جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) با امام جمعه فارسان دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار سرهنگ مرادی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی اهواز، گفت: دشمن امروزه تلاش می کند تا با هجمه های سنگین فرهنگی اقتصادی، سیاه نمایی کرده و در مردم ایجاد یاس و ناامیدی کند.

وی افزود: سپاه پاسداران آماده است تا با استفاده از ظرفیت بالای روحانیت و استفاده از روحانیون توانمند، چه در برنامه های سپاه و بسیج و چه در سطح شهر با این امر مقابله کند؛ چرا که روحانیت دارای ظرفیت و توانمندی قابل توجه است، که اگر از این ظرفیت به خوبی استفاده شود هم می توان ناامیدی را از جامعه دور کرد و هم می توان فرهنگ غنی دفاع مقدس و مقاومت را در بین مردم ترویج داد.

حجت الاسلام والمسلمین ملک پور نیز در این دیدار، اقتدار نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی را اقتدار نظام و موجب ایجاد امنیت برای مردم و کشور دانست.

وی افزود: آنگونه که کارشناس های نظامی تشریح کرده اند حادثه تروریستی و جنایت تلخی که در اهواز اتفاق افتاد هیچگونه ارزش نظامی نداشته و در واقع یک ترور کور بوده که از روی بغض و کینه اتفاق افتاده است و عمق عداوت و دشمنی دشمنان این مردم و نظام را نشان داد.

امام جمعه فارسان ادامه داد: اینگونه حرکت ها هیچگاه نمی تواند مردم را از نظام مقدس جمهوری اسلامی دلسرد کند و مردم همیشه پشت نظام و رهبرشان خواهند ایستاد؛ البته ما نیز منتقد این وضع اقتصادی و اوضاع بد معیشتی که برای مردم ایجاد شده و این مدیریت های ضعیف هستیم، اما همانگونه که رهبر معظم انقلاب می فرمایند: انتقاد ها نباید مخرب باشند و موجب سوء استفاده دشمنان بشود.

 

ارسال نظرات