امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: دشمن جنگ اقتصادی و رسانه‌ای را نشانه رفته و سختی‌های این جنگ به تنهایی نباید بر دوش مردم باشد.
کد خبر: ۹۰۶۱۲۲۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام اصغر جدایی عصر روز گذشته در مراسم یادواره شهدای گرانقدر شهرستان بیله‌سوار که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مسجد جمعه این شهر برگزار شد با اشاره به اینکه در مواجهه با جنگ‌های نظامی دشمن، سر بلند و سرافراز بودیم، اظهار کرد: دشمن جنگ اقتصادی و رسانه‌ای را در پیش گرفته و این جنگ نباید فقط بر دوش مردم باشد.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات اقتصادی و افزایش چندین برابری قیمت‌ها افزود: اگر قرار باشد مردم مشکلات و گرانی‌ها را تحمل کنند باید مسئولان و آقازاده‌ها نیز در کنار مردم این سختی‌ها را تحمل کنند.

امام جمعه بیله‌سوار با اشاره به اینکه جنگ اقتصادی و رسانه‌ای مهمتر از جنگ نظامی است، گفت: متاسفانه در مواجهه با بحران‌ها و مشکلات اقتصادی فرهنگ جمعی جامعه ما ضعیف است و از فرهنگ ریشه‌دار ایرانی و اسلامی فاصله گرفته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه نهضت عاشورا در دفاع مقدس احیا شد، عنوان کرد: یادواره شهدا در حقیقت یادواره انسان‌های آزاده و افراد وارسته‌ای است که به خاطر ایمان قوی و اخلاص بالا، عشق به دین و مکتب، از همه داشته‌هایشان گذشتند تا دین، مکتب، ایمان، اخلاص، تقوا، اخلاق و انسانیت همیشه زنده و پویا بماند.

حجت‌الاسلام جدایی با اشاره به اینکه شجاعت رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی به اثبات رسید است، افزود: هشت سال جنگ تحمیلی طولانی‌ترین جنگ قرن بود و رزمندگان اسلام در آن دوران توانستند با نثار خون خود انقلاب را حفظ و آن را به نسل جدید انتقال دهند.

وی با اشاره به اینکه شرایط کنونی جامعه نیازمند توجه ویژه به جوانان و نوجوانان است، عنوان کرد: در این راستا در حوزه ورزش و جوانان نیازمند همکاری و توجه هستیم و در سفر وزیر ورزش و جوانان نیز مطالبات ورزشکاران و جوانان پیگیری خواهد شد.

ارسال نظرات