فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) گفت: روحانیون در هشت سال دفاع‌مقدس نقش ارزنده‌ای در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشتند که تمام این موارد مثال‌زدنی است و باید تاثیرگذاری کم‌نظیر روحانیون در دل‌ها و اذهان عمومی به طور کامل مشخص شود.
کد خبر: ۹۰۶۱۲۴۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

روحانیون در هشت سال دفاع‌مقدس نقش ارزنده‌ای در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشتند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده در همایش تجلیل از روحانیون رزمنده، ایثارگر و آزاده استان اردبیل، اظهار داشت: روحانیون در هشت سال دفاع‌مقدس نقش ارزنده‌ای در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشتند که تمام این موارد مثال‌زدنی است و باید تاثیرگذاری کم‌نظیر روحانیون در دل‌ها و اذهان عمومی به طور کامل مشخص شود.

وی با اشاره به این که روحانیون با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل قوت قلب بزرگی برای رزمندگان بوده‌اند بیان کرد: نباید به هیچ وجه راه و اهداف شهدای والامقام فراموش شود چرا‌که شهدای کشورمان با گذشت از جان و مال و فرزندان خود درس ایثار و شجاعت را به ما‌ آموختند‌.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: وحدت و یکپارچگی ملت ایران در سایه رهنمودهای روحانیون رقم خورده و بی‌شک اگر توانسته‌ایم برهه‌های سخت زمانی را با به دست آوردن راهکارهای مناسب حل کنیم به برکت وجود شخصیت‌های ارزشمند و روحانیون بوده است که این مهم در جامعه نیازمند نهادینه‌سازی است.

بابازاده بیان کرد: دشمنان با به راه انداختن جنگ روانی در دوره‌های زمانی مختلف درصدد تفرقه‌افکنی و بدبین کردن مردم نسبت به نظام مقدس انقلاب اسلامی بوده‌اند که باید از ظرفیت مساجد و روحانیون برای خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان استفاده کنیم و به تمامی اهداف خود در راستای تقویت وحدت مردم دست یابیم.

وی اظهار کرد: پیروزی در مقابل دشمنان فقط و فقط نیازمند وحدت و همدلی مردم و مسئولان است چرا که دشمنان درصدد دلسرد‌کردن مردم نسبت به نظام هستند که در این زمینه باید با ظرفیت روحانیون به عنوان منتقل کننده پیام انقلاب و فرهنگ ایثار نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار