کد خبر: ۹۰۶۱۲۴۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷

سردار غلامعلی کفاش در جمع نیرو‌های مسلح در گناوه گفت:: فرهنگ دفاع مقدس که بر گرفته شده از نهضت عاشورا است سبب شد در آن جنگ نابرابر پیروز شویم و امروز با اقتدار و توان بالا با قدرت بسیار بالا در برابر ابر قدرت‌ها بایستیم.
به گزارش خبر نگار بسیج از گناوه سردار کفاش اظهارداشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با تاسی از شهیدان و امام راحل و با درس گرفتن از عاشورا و دستاورد‌های دفاع مقدس به یک کشور قدرتمند تبدیل و در برابر ابرقدرت‌ها ایستاده است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: نیرو‌های مسلح و رزمندگان دلیر و غیور ایران در عملیات‌های متعدد همچون فتح المبین و والفجر ۸ با وحدت و انسجام تحت فرماندهی امام راحل به موفقیت‌های بزرگی نایل شدند که تا همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند.
کفاش افزود: توجه به فرهنگ دفاع مقدس در برهه کنونی موجب خواهد شد تا دشمن در هیچ شرایطی نتواند به موفقیتی دست یابد.
وی با بیان اینکه نظام و کشور به برکت دین مبین اسلام و رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب به پیشرفت‌های فراوانی در حوزه دفاعی دست یافته است، گفت: تلاش دشمن برای دست برداشتن کشور از موشک و ساخت سلاح بخاطر این است که می‌داند ایران به اقتداری رسیده که قادر به مقابله با آن نیستند.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه نیز گفت: انقلاب اسلامی در پرتو فرهنگ غنی عاشورا و دوران طلایی دفاع مقدس در آستانه ۴۰ سالگی تحت زعامت، ولی امر مسلمین جهان سرافزار و با اقتدار شده است.
سرهنگ یاسین اکبا افزود: دوران دفاع مقدس برگ زرینی از تاریخ انقلاب است که در سایه اتحاد و همدلی مردم و اعتقاد به وعده‌های الهی، پیامد و دستاورد‌های زیادی نصیب کشور شد.
وی یادآورشد: از بدو پیروزی انقلاب تاکنون، دشمن علیه نظام و انقلاب بدنبال دسیسه و توطئه‌های فراوانی بوده که همه آن‌ها با مقاومت و ایثارگری مردان و زنان، تاسی از قیام سرخ عاشورا و تبعیت از ولایت فقیه خنثی شده است.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه اظهارداشت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس چراغ راهی برای نسل جوان و آینده مملکت است.
ارسال نظرات