سید ساجد یعقوبی
رئیس سازمان بسیج هنرمندان اردبیل مطرح کرد:
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: 7 انجمن تخصصی فیلم، نمایش، هنرهای تجسمی، شعر، داستان، صنایع دستی و موسیقی در سازمان بسیج هنرمندان اردبیل فعال بوده و فعالیت‌های فرهنگی و هنری با انسجام لازم در حضور علاقه‌مندان پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۹۰۶۱۲۴۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سروان پاسدار مصطفی قهرمانی صبح امروز در حاشیه برپایی نمایشگاه دفاع مقدس اردبیل در دیدار با چند تن از مسؤولان فرهنگی استان اظهار کرد: در سازمان بسیج هنرمندان 7 انجمن تخصصی فعال بوده که در حوزه‌های فیلم، نمایش، هنرهای تجسمی، شعر، داستان، صنایع دستی و موسیقی فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در انجمن‌های تخصصی بسیج هنرمندان اردبیل، هنر خوشنویسی نیز به صورت ویژه فعال است، افزود: رسالت اصلی بسیج تربیت نیروهای متعهد و کاربلدی است که در عرصه‌های مختلف جبهه‌سازی کرده و موفق به کسب دستاوردهای ارزنده‌ای برای منطقه و ایران اسلامی می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل تصریح کرد: در طول هفته دفاع مقدس، اصلی‌ترین برنامه‌ سازمان بسیج هنرمندان اردبیل در محل برپایی نمایشگاه عملیات مرصاد واقع در جنب دریاچه شورابیل متمرکز شده و با ساماندهی اعضای فعال مجموعه در فرهنگسازی و انتقال مفاهیم والای دفاع مقدس در تلاش خواهیم بود.

قهرمانی ادامه داد: یکی از نقاط قوت برپایی نمایشگاه عملیات مرصاد در اردبیل، فعال بودن کمیته هنر به صورت مستقل و ویژه بوده تا با تلفیق هنر با آموزش و فرهنگسازی، مفاهیم دفاع مقدس به شکل مطلوبی در بین مراجعه‌کنندگان تبیین شود.

وی اظهار داشت: تمامی گروه‌ها و کانون‌های بسیج هنرمندان اردبیل فعال بوده و براین اعتقاد هستیم که سازمان بسیج هنرمندان مجموعه‌ای جدا از وزارت فرهنگ و ارشاد و یا سایر نهادهای فرهنگی نبوده و برنامه‌های ابلاغی و مورد نیاز جامعه را مشتاقانه پیگیری خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل در پایان گفت: سازمان بسیج هنرمندان از آمادگی لازم برای بهره‌مندی از پتانسیل کانون‌ها و گروه‌های فعال مجموعه خود برخوردار بوده و چنانچه حرکت‌های مشابهی در موضوع تولید آثار دفاع مقدس و یا دیگر موارد مورد نیاز اعلام شود، از آمادگی صد درصدی برای تعامل و همکاری هنری و فرهنگی برخوردار خواهیم بود.

ارسال نظرات