سید ساجد یعقوبی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه سومین یادواره شهدای سنگرسازان بی‌سنگر در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۶۱۲۵۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، خلیل نیکشاد عصر امروز در آخرین جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای جهاد کشاورزی استان اردبیل ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یادو خاطره شهدای والامقام اظهار داشت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام به عنوان یک رسالت خطیر و حساس بر عهده تک تک آحاد جامعه است چرا که شهدای والامقام حق بزرگی بر گردن ما دارند.

وی با اشاره به این که شهدای والامقام ارزشمندترین داشته خود را برای دفاع از ناموس و خاک کشورمان تقدیم نظام مقدس انقلاب اسلامی کرده‌اند بیان کرد: باید در برابر این همه فداکاری و ایثارگری ما نیز در شان شهدای والامقام قدم برداریم و در راستای حفظ و نگهداری از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی به نحو شایسته عمل کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: داشته‌هایمان را مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم و در این زمینه برگزاری یادواره‌های شهدا کم‌ترین کاری است که می‌توان انجام داد که باید در این زمینه از تمام توان و تلاش خود در برگزاری منظم و مستمر این یادواره‌ها استفاده شود تا بتوانیم در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی شایسته عمل کنیم.

نیکشاد تصریح کرد: باید در راستای برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام همه سعی و تلاش خود را به کارگیریم تا بتوانیم مکتب حسینیت را در جامعه احیا کرده و با ادامه راه خون شهدای والامقام به تمامی اهداف خود در راستای حفظ و صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی دست یابیم که این مسئله بسیار حائز اهمیت است.

وی اظهار کرد: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه سومین یادواره شهدای سنگرسازان بی‌سنگر در اردبیل فردا سوم مهر ماه ساعت ۱۰ صبح در سالن شهید محسن حججی سازمان جهاد کشاورزی اردبیل برگزار می‌شود که برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه و منظم این مراسم اندیشیده شده است.
ارسال نظرات